  • Data: 2010-11-09 18:15:13
    Temat: Re: play fresh sms premium którego_nigdy_ni
    Od: blofeld77 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam - sieć ERA - ten sam problem. Odpisali - cytuję:

    "Dziękuję za korespondencję.

    Sms pod numer 75550 za 5 zł netto został odnotowany 06.10.2010 roku i opłata jest
    naliczona prawidłowo.

    Numer 75550 jest własnością zewnętrznej firmy Teleaudio Sp. z o.o. i wszelkie
    reklamację należy kierować do tej firmy.

    Siedziba firmy:Teleaudio Sp. z o.o .Al. Jerozolimskie 81 02-001 Warszawa.
    Numer telefonu: 22 2444022.
    Adres e-mail: reklamację@teleaudio.pl.

    Mam nadzieję, że przekazane informację okażą się pomocne.
    "

    Niezbyt pomocne - ale skontaktowałem się z firmą Teleaudio. Oto ich odpowiedź:

    "Witam

    Uprzejmie informuje, iż z numeru 604196177 otrzymaliśmy sms wysłany na numer 75550 w
    dniu 2010-10-06 o godzinie 15:14:24. Został on przydzielony na podstawie treści do
    serwisu o nazwie Extrabingo, jest to konkurs wiedzowy znajdujący się na stronie:

    http://www.extrabingo.eu/

    Wszelkie zastrzeżenia w tym te dotyczące wysłania sms proszę kierować bezpośrednio do
    organizatora:

    Tel.: 22 389 6629

    Email: i...@e...eu"

    No to probowałem się dodzwonić - bezskutecznie. Zadzwoniełm więc do Pana z teleaudio
    - okazuje się, że mają wiele takich skarg, ale nic nie mogą zrobić, bo teoretycznie
    wszystko się zgadza: sms wysłany, opłata naliczona.

    Tyle, że ja nic nie wysyłałem!

    Poinformowałem UKE w Poznaniu. Teraz chcę iść na policję - jest taki wydział do walki
    z przestępczością internetową.

    Jeśli jest ktoś z poznania, kto chce się przyłączyć - proszę o info na forum, albo
    priva.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/