-
11. Data: 2009-09-02 19:32:28
Temat: Re: play
Od: i...@p...pl
> Witam.
> Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po
> włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?
Bo Play się uparł, że tak jest lepiej dla niego i klienta...i co mu zrobisz?
Spróbuj może zapytać o to "ulepszenie" rzecznika Play:
http://tinyurl.com/ml7npp
Ircys
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
12. Data: 2009-09-02 19:51:22
Temat: Re: play
Od: "ZeN" <z...@n...pl>
Użytkownik "ZeN" napisał w wiadomości news:h7mfb7$o5l$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "uśmiechnięta_daria:D" napisała w wiadomości
>> Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to
>> po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0?
>
> zajrzyj tu:
> http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/informacja-o-prob
ie-polaczenia/index.html
> jak Ci to przeszkadza to telefon do konsultanta i każ to wyłączyć... :)
jak to włączałem u siebie to była jeszcze taka opcja na
http://web.playmobile.pl
teraz już uprościli (czyt. zlikwidowali możliwość wyłączenia samemu)
zresztą nie tylko tego, była też możliwość zablokowania sms premium ;(
teraz trzeba się wykłócać u konsultanta...
-
13. Data: 2009-09-03 07:07:06
Temat: Re: play
Od: W <a...@o...pl>
Chris wystukał, co następuje:
>> Dlaczego w Play gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni
>> to po włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy
>> 0?
>
> A czy to źle?
Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w
telefonie i pobiera numer z ksiażki (;
--
|| Wojtek > "...but that's me, and I could be wrong"
-
14. Data: 2009-09-03 08:11:09
Temat: Re: play
Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>
> Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w
> telefonie i pobiera numer z ksiażki (;
Napisałam do BOK Play i odpowiedź mnie poraziła:)
Dlaczego gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po
włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0? W takim
przypadku numer nie łączy się z wpisem do książki telefonicznej. W innych
sieciach nie ma takich "atrakcji". Status zamknięcia: 02-09-2009 Data
zamknięcia: 02-09-2009
Komentarz zamknięcia:
Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony
internetowej 2 września 2009 r., dotyczące informacji o próbie połączenia. W
odpowiedzi uprzejmie informujemy, że ze względu na specyfikę działania
usługi "Informacja o nieodebranym połączeniu" do Abonentów i Użytkowników
wysyłana jest wiadomość PUSH, zawierająca numer telefonu osoby dzwoniącej,
której nie można zapisać w pamięci telefonu, ani z której nie ma możliwości
skopiowania numeru MSISDN. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu
z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub
dzwoniąc pod numer 790 500 500. Informujemy o możliwości skorzystania z
szybkiej i wygodnej formy doładowania na stronie
www.doladowania.playmobile.pl. Z poważaniem Marzena Puzyrewska konsultant
back office ds. obsługi klienta
Czyli zero konkretnej odpowiedzi za to zachęcają do dalszych pytań, a potem
znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników"
za kretynów?
-
15. Data: 2009-09-03 15:51:02
Temat: Re: play
Od: Ircys <i...@p...pl>
On 3 Wrz, 10:11, uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu> wrote:
> > Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w
> > telefonie i pobiera numer z ksiażki (;
> Napisałam do BOK Play i odpowiedź mnie poraziła:)
> Dlaczego gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po
> włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0? W takim
> przypadku numer nie łączy się z wpisem do książki telefonicznej. W innych
> sieciach nie ma takich "atrakcji". Status zamknięcia: 02-09-2009 Data
> zamknięcia: 02-09-2009
> Komentarz zamknięcia:
> Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony
> internetowej 2 września 2009 r., dotyczące informacji o próbie połączenia. W
> odpowiedzi uprzejmie informujemy, że ze względu na specyfikę działania
> usługi "Informacja o nieodebranym połączeniu" do Abonentów i Użytkowników
> wysyłana jest wiadomość PUSH, zawierająca numer telefonu osoby dzwoniącej,
> której nie można zapisać w pamięci telefonu, ani z której nie ma możliwości
> skopiowania numeru MSISDN. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu
> z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub
> dzwoniąc pod numer 790 500 500. Informujemy o możliwości skorzystania z
> szybkiej i wygodnej formy doładowania na stroniewww.doladowania.playmobile.pl. Z
poważaniem Marzena Puzyrewska konsultant
> back office ds. obsługi klienta
> Czyli zero konkretnej odpowiedzi za to zachęcają do dalszych pytań, a potem
> znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników"
> za kretynów?
Mamy to samo :)
Całkiem niedawno reklamowalismy, że nie działają nam połączenia
wideo.
W odpowiedzi dostaliśmy: "dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane...
...dotyczące aktywacji polecenia zapłaty...pitu, pitu..."
Ten typ tak ma. Na trzeźwo chyba nie pracują :)
Ircys