eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplayRe: play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!t13g2000yqn.googlegroups.com!not-for
    -mail
    From: Ircys <i...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: play
    Date: Thu, 3 Sep 2009 08:51:02 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 52
    Message-ID: <9...@t...googlegroups.com>
    References: <h7le6l$env$1@news.onet.pl> <h7lhm5$lpr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@l...at.home>
    <h7ntn2$58a$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.4.69.111
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1251993062 15158 127.0.0.1 (3 Sep 2009 15:51:02 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Sep 2009 15:51:02 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t13g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=83.4.69.111;
    posting-account=ypgb7AoAAACQwxy3NtzPrHG4PAQHUdP6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:980035
    [ ukryj nagłówki ]

    On 3 Wrz, 10:11, uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu> wrote:
    > > Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w
    > > telefonie i pobiera numer z ksiażki (;

    > Napisałam do BOK Play i odpowiedź mnie poraziła:)

    > Dlaczego gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po
    > włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0? W takim
    > przypadku numer nie łączy się z wpisem do książki telefonicznej. W innych
    > sieciach nie ma takich "atrakcji". Status zamknięcia: 02-09-2009 Data
    > zamknięcia: 02-09-2009
    > Komentarz zamknięcia:
    >  Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony
    > internetowej 2 września 2009 r., dotyczące informacji o próbie połączenia. W
    > odpowiedzi uprzejmie informujemy, że ze względu na specyfikę działania
    > usługi "Informacja o nieodebranym połączeniu" do Abonentów i Użytkowników
    > wysyłana jest wiadomość PUSH, zawierająca numer telefonu osoby dzwoniącej,
    > której nie można zapisać w pamięci telefonu, ani z której nie ma możliwości
    > skopiowania numeru MSISDN. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu
    > z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub
    > dzwoniąc pod numer 790 500 500. Informujemy o możliwości skorzystania z
    > szybkiej i wygodnej formy doładowania na stroniewww.doladowania.playmobile.pl. Z
    poważaniem Marzena Puzyrewska konsultant
    > back office ds. obsługi klienta
    > Czyli zero konkretnej odpowiedzi za to zachęcają do dalszych pytań, a potem
    > znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników"
    > za kretynów?

    Mamy to samo :)
    Całkiem niedawno reklamowalismy, że nie działają nam połączenia
    wideo.
    W odpowiedzi dostaliśmy: "dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane...
    ...dotyczące aktywacji polecenia zapłaty...pitu, pitu..."
    Ten typ tak ma. Na trzeźwo chyba nie pracują :)

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: