  • 1. Data: 2009-09-02 07:54:01
    Temat: KA08 mini phone - video test
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jest okazja mnie zobaczyc w odbiciu trole moga wydrukowac z tarcza :)

    A powaznie pierwszy w PL tescik tej zabaweczki narazie wrazenie ogolne
    pare uwag co do wykonania menu i jakosc.

    http://www.youtube.com/watch?v=sjoa_qOVDSg

  • 2. Data: 2009-09-02 08:07:38
    Temat: Re: KA08 mini phone - video test
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jan Strybyszewski" napisał:

    > Jest okazja mnie zobaczyc w odbiciu trole moga wydrukowac z tarcza :)

    No faktycznie, widać jakiegoś gamonia, który przez pół filmu sprawdza, czy
    nadruk na pudełku też reaguje na dotyk. Nie wiem jak inni, ale ja już
    zacząłem przysypiać, gdy ów gamoń wreszcie się zorientował, że właściwe
    urządzenie może być w środku pudełka.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-09-02 08:26:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > już zacząłem przysypiać, gdy ów gamoń wreszcie się zorientował, że
    > właściwe urządzenie może być w środku pudełka.

    Ach te moja kochane trole :)