eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplayRe: play
  • Data: 2009-09-03 15:51:02
    Temat: Re: play
    Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 3 Wrz, 10:11, uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu> wrote:
    > > Lepiej jakby przychodziło normalnie jako zwykły sms - taki zapisuje się w
    > > telefonie i pobiera numer z ksiażki (;

    > Napisałam do BOK Play i odpowiedź mnie poraziła:)

    > Dlaczego gdy mam wyłączony telefon, a w tym czasie ktoś dzwoni to po
    > włączeniu mam informację o tym połączeniu w formie SMS-a klasy 0? W takim
    > przypadku numer nie łączy się z wpisem do książki telefonicznej. W innych
    > sieciach nie ma takich "atrakcji". Status zamknięcia: 02-09-2009 Data
    > zamknięcia: 02-09-2009
    > Komentarz zamknięcia:
    >  Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony
    > internetowej 2 września 2009 r., dotyczące informacji o próbie połączenia. W
    > odpowiedzi uprzejmie informujemy, że ze względu na specyfikę działania
    > usługi "Informacja o nieodebranym połączeniu" do Abonentów i Użytkowników
    > wysyłana jest wiadomość PUSH, zawierająca numer telefonu osoby dzwoniącej,
    > której nie można zapisać w pamięci telefonu, ani z której nie ma możliwości
    > skopiowania numeru MSISDN. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu
    > z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub
    > dzwoniąc pod numer 790 500 500. Informujemy o możliwości skorzystania z
    > szybkiej i wygodnej formy doładowania na stroniewww.doladowania.playmobile.pl. Z
    poważaniem Marzena Puzyrewska konsultant
    > back office ds. obsługi klienta
    > Czyli zero konkretnej odpowiedzi za to zachęcają do dalszych pytań, a potem
    > znowu odpowiedź nijaka. I tak pewnie w kółko. Czy oni mają "użyszkodników"
    > za kretynów?

    Mamy to samo :)
    Całkiem niedawno reklamowalismy, że nie działają nam połączenia
    wideo.
    W odpowiedzi dostaliśmy: "dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane...
    ...dotyczące aktywacji polecenia zapłaty...pitu, pitu..."
    Ten typ tak ma. Na trzeźwo chyba nie pracują :)

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: