  • 1. Data: 2011-09-01 00:58:10
    Temat: platne autostrady
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    to jak to w koncu ma byc z platnoscia za panstwowe autostrady dla
    samochodow osobowych ?

    Ponoc od nowego roku, juz bramki zaczeli stawiac ... a wlasnie sie
    przyjrzalem na A4 ... hm, nie wyglada mi to na bramke.
    Budyneczek bedzie przy pasie wjazdowym, a przy wyjazdowym jakby nic.

    Waga ?

    J.

  • 2. Data: 2011-09-01 01:00:49
    Temat: Re: platne autostrady
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Sep 2011 00:58:10 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

> [...]
    > przyjrzalem na A4 ... hm, nie wyglada mi to na bramke. Budyneczek bedzie
    > przy pasie wjazdowym, a przy wyjazdowym jakby nic.

    jedne są płatne inne , na razie, nie. Do tego możesz sobie ViaTolla
    zainstalować i tak płacić

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-09-02 14:16:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 23:00:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Thu, 01 Sep 2011 00:58:10 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > jedne są płatne inne , na razie, nie.

    Ale tak te budynki stawiaja, ze nie wyglada mi to na bramki.

    >Do tego możesz sobie ViaTolla zainstalować i tak płacić

    Nie mozesz. Dopiero w przyszlosci.

    J.

  • 4. Data: 2011-09-02 14:47:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Sep 2011 14:16:04 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    od 1 stycznia
    http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-lekkie/viaauto