  • Date: Thu, 10 Dec 2009 13:16:20 +0100
    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: platforma TVP do kosza?

    Cavallino pisze:

    > Ich sprawa jak ich stać.

    > Niech się nie bierze sam za rzeczy o których nie ma pojęcia.

    zakup nowego tv tez do tego zaliczasz?
    myślisz, że jesteś taki mądry i wszechwiedzący, a ten
    kto się nie zna to tępaki?
    ja też jestem zdania, że jak się nie znam to się za to nie biorę,
    choć znam wiele takich ludzi, którzy muszą wszystko zrobić
    sami, ale to nie ten temat.
    jak mam zamiar kupić odkurzać to muszę się znać na odkurzaniu?
    kupuję żonie, babci a sprzedawca mami wytłumaczyć co warte
    a co tanie.
    patrząc po klientach większość nie wie co to dvb-t, mpeg,
    oni chcą oglądać i co każdy ma jeździć ze specjalistą?
    dwa razy klientów wysłałem ze zwrotem, dobrze że przyjęli.
    nie uważam zatem, że do powszechnych zakupów jest potrzebna
    specjalistyczna wiedza, jak chcę kupić wiertarkę to nie jade
    do castoramy, chyba że potrzebuję jej użyć raz na rok w domu, a nie
    zawodowo.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion