  • Data: 2011-07-22 10:25:44
    Temat: Re: plastyka obrazu
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 22, 5:48 am, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > jeste jednak g upszy ni my la em... a dlaczego to odpowiedz sobie sam

    Ja twierdze to o tobie i nawet czesciowo opisalem dlaczego.
    Ty - w odroznieniu odemnie - nie potrafisz imbecylu nawet tego, zeby
    zapodac jakies argumenty.
    Nie potrafiles tez imbecylu nawet nigdy podpisac sie pod tym co tu
    pisales anonimowo i myslales, ze anonimowy pozostaniesz.
    Gdy sie okazalo cos za sfolocz, to ci rura zmiekla.

    --------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/