  • Data: 2017-10-18 10:17:06
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: CTP <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 października 2017 09:15:23 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --To są moje subiektywne obserwacje wskaźnika poziomu paliwa. A silnik, to 150
    konne 1.6 (mietek, to A200 z 2016 r.). Z tego, co słyszałem, S&S w tych modelach jest
    upierdliwe w automatach - ja mam skrzynię manualną.

    > znajomy ma roczna C-Klasse (taki sam silnik) i mowi ze kulajac sie po miescie
    czesto tryb eco nie moze sie zalaczyc, byl w serwisie powiedzieli ze TTTM i zeby
    wiecej jezdzil :-)

    Mnie po roku użytkowania (auto było kupione w salonie) musieli wymienić akumulator,
    bo S&S przestał w ogóle działać. Oczywiście, dostałem taką samą radę. :)

    > ps te subiektywne obserwacje sa mierzalne ? czy mowimy o wartosciach rzedu 1% ?

    Na pewno więcej. Przez jakiś czas jeździłem z Ursynowa na Żoliborz (w sumie ok. 30 km
    dziennie) i z włączonym S&S spalanie miałem w okolicach 8-9 l/setkę. Po drodze miałem
    kilka skrzyżowań, gdzie czekałem 2-3 zmiany świateł - bez S&S podejrzewam, że
    spokojnie przekroczyłbym 10 l/setkę