  • Data: 2017-10-18 19:45:07
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Oct 2017 19:03:15 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Kia Sorento. Jak nacisnę mocno hamulec (to automat) to S&S się załączy

    A to podobnie jak miałem w Smarcie (też automat).

    > Siłą nacisku hamulca mogę decydować czy S&S będzie aktywowany czy
    > nie. Jeśli zahamuję i lekko zwolnię hamulec (auto zacznie pełzać na parę
    > cm) to S&S się nie załączy. Jak mi się chce bawić :-) to operuję tym
    > hamulcem aby usprawnić pracę układu.

    No to dokładnie jak miałem w Smarcie... W jeździe trzeba non-stop
    główkować żeby draństwo zachowało się zgodnie z sytuacją drogową.

    > Jak mi się nie chce - to robię off i tyle z ekologii.

    Identycznie... Po dwóch miesiącach zabaw wyłączyłem cholerstwo w diabły.
    Widzę że to nie tylko Smart ma taką męczącą implementację :)

    Mateusz