-
X-Received: by 10.31.137.138 with SMTP id l132mr832291vkd.14.1508307962842; Tue, 17
Oct 2017 23:26:02 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.137.138 with SMTP id l132mr832291vkd.14.1508307962842; Tue, 17
Oct 2017 23:26:02 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!k31no
125967qta.1!news-out.google.com!v14ni317qtc.0!nntp.google.com!k31no125966qta.1!
postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 17 Oct 2017 23:26:02 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <os5sb8$qeb$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.75.141.10;
posting-account=jiFziAoAAACwd3ETkogNwIoMHnBvO0C9
NNTP-Posting-Host: 89.75.141.10
References: <X...@l...net>
<nipuqm$q0k$1@node2.news.atman.pl>
<575082be$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160602.invalid>
<57508e04$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<5753eab6$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
<nj1cbh$1fc$2@node2.news.atman.pl>
<57545b7a$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<nj1mej$6fo$1@node1.news.atman.pl>
<57546d3f$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
<nj1s0v$brs$1@node1.news.atman.pl> <os5sb8$qeb$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: plaga dojeżdzaczy
From: CTP <a...@g...com>
Injection-Date: Wed, 18 Oct 2017 06:26:02 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Body-CRC: 1844939361
X-Received-Bytes: 2907
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617034
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 17 października 2017 23:22:49 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
> W nowych samochodach przy skrzyni manualnej tak to wygląda: naciskam
> sprzęgło i zanim dojadę z pedałem do końca silnik już pracuje. Nie
> zaczynam wrzucać biegu, zanim nie skończę wciskać pedału sprzęgła. Więc
> nie ma żadnego opóźnienia.
Potwierdzam. Mam S&S w swoim mietku i zanim wrzucę jedynkę silnik już normalnie
pracuje. Ten system w jeździe miejskiej naprawdę oszczędza paliwo, co wielokrotnie
doświadczyłem na własnej skórze. Jedyny minus w moim aucie, to to, że jest bardzo
czuły na poziom naładowania akumulatora i wystarczy, że auto postoi tydzień i już
potrafi się nie załączyć przez ładne kilkanaście km. Drugi minus, to to, że ignoruje
temperaturę powietrza w środku i przy dużych upałach trzeba go wyłączać, żeby klima
miała czas schłodzić wnętrze auta.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.17 08:33 p...@g...com
- 18.10.17 08:58 CTP
- 18.10.17 09:15 p...@g...com
- 18.10.17 10:17 CTP
- 18.10.17 11:49 p...@g...com
- 18.10.17 16:01 Zenek Kapelinder
- 18.10.17 17:02 Cavallino
- 18.10.17 18:30 Tomasz Gorbaczuk
- 18.10.17 18:51 Mateusz Viste
- 18.10.17 19:03 Tomasz Gorbaczuk
- 18.10.17 19:27 Cavallino
- 18.10.17 19:40 Mateusz Viste
- 18.10.17 19:45 Mateusz Viste
- 18.10.17 23:50 J.F.
- 20.10.17 17:54 Poldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS