  • Data: 2009-03-10 13:13:03
    Temat: Re: pilot uniwersalny...
    Od: "xymax" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "BearBag" napisal w wiadomosci
    > poniewaz odkad mam amplituner musze dzien w dzien uzywac czterech
    > pilotow (TV, tuner sat, aplituner, dvd) zaczynam zastanawiac sie nad
    > jednym wypasionym pilotem do wszystkiego.
    > Czy takie rozwiazanie sprawdza sie na codzien? Nie pisze tu o byle
    > czym za 8zl tylko jakims troche bardziej rozbudowanym urzadzeniu ktore
    > mozna w dowolny sposob skonfigurowac i nauczyc wpospolpracowac z
    > kilkoma niezaleznymi odbiornikami.
    > ktos to testuje u siebie w domu? moze ktos poleci jakis konkretny
    > model. Moze byc allegro.

    Polecam ten
    http://allegro.pl/item576596984_pilot_uniwersalny_pr
    ogramowalny_made_for_you_4_1.html

    Nie wiem czy u tego goscia kupowalem ale tez programowal przed wysylka.
    Posiadalem wczesniej inne ale dziecko sie bawilo i zawsze musialem na nowo
    programowac. Tego pilota nie da rady przeprogramowac z klawiszy. Lekki i
    wmiare wykonany. Tak ze wybór nalezy do Ciebie.

    Zeby bylo jasne mialem ok 5 pilotów uniwersalnych i ten najlepiej sie
    sprawdza i jeszcze sciana nie dostala :)

    --
    MS