  • Data: 2009-03-10 17:06:21
    Temat: Re: pilot uniwersalny...
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BearBag <c...@g...com> wrote:

    > no tak ale do 200zl mozna kupic tylko z serii 500 a tam nie
    > widze
    > zadnej mozliwosci dodawania opisu pod przycikami czy na nich.

    Mam wlasnie taki serii 500, konkretnie 525, opisy Ci sie
    pojawiaja przy bocznych przyciskach po bokach wyswietlacza.
    Cztery przciski to wcale nie za malo - po pierwsze pilot sam
    bedzie je "podmienial" w zaleznosci od tego, co aktualnie robisz
    (ogladasz TV, sluchasz radia itp), a jesli nawet chcesz im
    przypisac wiecej funkcji - tez nie problem, pod wyswietlaczem sa
    dwa klawisze przerzucajace "strony" wyswietlacza.
    A pozostale przyciski sa traktowane jako podstawowe, im tez
    oczywiscie mozna przypisac wszystko, ale ich opis jest traktowany
    jako uniwersalny. Bo i po co zmienac opisy przycisków
    numerycznych, "mute" czy "play", "pause" itp.?

    J.