  • Data: 2010-01-28 08:11:58
    Temat: Re: pilot do 500d jaki?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Jan., 22:08, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > wiem, że wiele zamienników do N żre baterie jak śpi i trzeba wyjmować.

    najlepiej kup oryginalny rc01 canona.

    mialem , swietnie dzialal.
    zaginal mi kupilem inny na ebay tez o oznaczeniu rc01 i jest duzo
    gorszy.
    b maly zasieg ( ok 2 m max i trzeby siwcic bezposreni w w czujnik) i
    nie tak ergonomiczny jak oryginal. w sumie to tanie rzeczy nie warto
    oszedzac paru groszy kosztem slabszego dzialania