  • Data: 2015-12-06 05:15:23
    Temat: Re: piła i odkurzacz i USB to cat5
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-05 o 23:01, __Maciek pisze:

> [...]
    aster-slave-5m-i5791000742.html

    > Czy dobrze widzę że nie ma normalnych bolców uziemiających a jedynie
    > styki Schuko?

    Te "brakujące" bolce łatwo uzupełnić, w pobliskim sklepie widziałem
    takie proste przejściówki, ale nie pomnę ceny. Natomiast koszt 69,90 za
    owe Master-Slave to jednak dziwnie dużo! Listwę bez tego bajeru można
    kupić już za niecałe 15 zeta:
    http://allegro.pl/listwa-zasilajaca-antyprzepieciowa
    -6-gniazd-1-8m-i5438402565.html

    no a przecież taki M-Slave układ to chyba dość łatwo zrobić średnio
    rozgarniętemu elektr(y)/oni/kowi?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!