  • Data: 2015-12-20 17:27:47
    Temat: Re: piła i odkurzacz i USB to cat5
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06/12/2015 o 18:21, Adam pisze:
> [...]

    >>> http://www.dipol.com.pl/przedluzacz_usb_po_skretce_k
    omputerowej_M1680.htm
    > Co to znaczy "wyglądające tak samo"? Chyba nie piszesz o schemacie? ;)

    Oczywiście, że nie. Na schematach to ja się nie znam.

    > Natomiast to, co Dipol sprzedaje, to działa.

    Kupiłem z Dipola. Pierwsze próby wypadły podobnie jak z tymi, które
    kupiłem na eBay. Czyli przedłużyć USB do 10 czy 12 metrów się nie daje.
    Tablica nie jest rozpoznawana. Spróbuję jeszcze powtórnie uruchomić
    "wizzarda" połączeń, ale nadziei wielkiej nie mam.
    Oczywiście myszka i klawiatura działają - testowane z odległości 8
    metrów, pendrive także ale już dysk w kieszeni USB niekoniecznie. Z tym
    że to chyba może być problem z zasilaniem. Ale tablica ma własne
    zasilanie więc dlaczego nie działa?...

    --
    The Mis'