eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówkaRe: pieszy vs osobówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    Date: Wed, 27 May 2015 19:30:28 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <mk4uvo$8il$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
    <555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
    <555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <555b9bfb$1$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <zwlywfg9bhiy.yfj1gmam51nz$.dlg@40tude.net>
    <555d0977$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <555d9402$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <555ddce7$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=windows-1252; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1432747832 8789 31.11.182.98 (27 May 2015 17:30:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 May 2015 17:30:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <555ddce7$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563077
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-05-21 14:32, bartosz wrote:
    > U?ytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > news:555d9402$0$2210$65785112@news.neostrada.pl...
    >> U?ytkownik "bartosz" napisa? w wiadomo?ci grup
    >> dyskusyjnych:555d0977$0$8380$6...@n...neostrada
    .pl...
    >> U?ytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>>>>> Wymagania dla tego hamulca to 3m/s^2, a dla starych tramwajow to tylko
    >>>>>> 2.
    >>>>>> Dla samochodu osobowego to jednak 5, a w praktyce na suchym asfalcie
    >>>>>> jest znacznie wiecej ..
    >>>>>
    >>>>> Daj pls jakiegos linka do danych.
    >>>> http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2011/s/65/343
    >>>
    >>> Tak, juz przy okazji dysputy ze Shrekiem znalazlem dane.
    >>> Zwroc jednak uwage, ze dane mierzone na wspolczesnych tramwajach i
    >>> samochodach sa porownywalne, a dla mokrej nawierzchni i mokrej drogi -
    >>> wrecz jednakowe; szczegoly we wspomnianym watku.
    >>
    >> No coz, dawalem obok ciekawy wyrok.
    >> Jak zadzialalal hamulec nagly/szynowy, to pasazerka reke zlamala.
    >>
    >> W trosce o pasazerow trzeba ograniczyc nagle hamowania tramwajow :-)
    >>
    >
    > I widzisz - dokladnie taka sama regula powinna obowiazywac autobusy i idac
    > dalej - ogolnie wszystkie pojazdy. Pieszemu latwiej jest zahamowac bez
    > zadnych strat osobowych i dodatkowo na bardzo krotkim dystansie,
    > nieosiagalnym dla zadnego innego uzytkownika drogi.

    O - dobrze prawi! Polac mu :)

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: