  • Data: 2015-05-28 14:35:31
    Temat: Re: pieszy vs osob?wka
    Od: "bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:556397f6$0$2201$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeżeli przewozisz osoby dla których gwałtowny manewr może być
    > niebezpieczny to po prostu nie szarżuj, nie wyprzedzaj innych samochodów
    > na przejściu, jedź zgodnie z przepisami, a zatrzymanie nie będzie Ci
    > sprawiało najmniejszego problemu.

    I wlasnie dokladnie to samo obowiazuje pieszych.

    > Wybacz, ale Twoje tłumaczenia są tak absurdalne, że nie wiadomo czy się
    > śmiać czy też płakać nad Twoim sposobem myślenia.

    I vice versa - przewaga moich tlumaczen nad Twoimi polega na tym, ze sa
    zgodne ze zdrowym rozsadkiem :).

    > Wybacz, ale sam jestem kierowcą i naprawdę nie mam problemu, aby się
    > zatrzymać i przepuścić pieszych.

    A czy ja gdzies pisze inaczej? Co nie zmienia faktu, ze nadawanie pieszemu
    bezwzglednego pierwszenstwa jest sprzeczne z logika i prawami fizyki.

    >Różnica polega tylko na tym, że ja nie próbuję tłumaczyć buractwa drogowego
    >wyimaginowanymi problemami. Lubię dynamiczną i szybką jazdę, ale jak się
    >zbliżam do przejścia czy przystanku (autobusowego/tramwajowego), zwalniam
    >do prędkości, która mi umożliwi zatrzymanie bez gwałtownego hamowania.

    Czyli do 0? Przeciez tylko wtedy zatrzymasz sie na dowolnym dystansie bez
    gwaltownego hamowania....

    To tylko kwestia czasu, uwierz mi.

    bart