-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISM
ATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
<555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
<555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
<555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
<555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
<555b9bfb$1$8378$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Wed, 20 May 2015 23:33:47 +0200
Message-ID: <zwlywfg9bhiy.yfj1gmam51nz$.dlg@40tude.net>
Lines: 14
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1432157623 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8368 82.143.187.50:61975
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1768
X-Received-Body-CRC: 1753076190
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562644
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 19 May 2015 22:21:15 +0200, bartosz napisał(a):
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>>Zapewne tak jest, ale chodzilo mi o pokazanie, ze samochody nie maja tak
>>>efektywnego systemu hamowania jak tramwaje.
>>
>> Wymagania dla tego hamulca to 3m/s^2, a dla starych tramwajow to tylko 2.
>> Dla samochodu osobowego to jednak 5, a w praktyce na suchym asfalcie jest
>> znacznie wiecej ..
>>
> Daj pls jakiegos linka do danych.
http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2011/s/65/343
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.15 00:03 bartosz
- 21.05.15 00:28 re
- 21.05.15 07:37 Shrek
- 21.05.15 07:40 Shrek
- 21.05.15 08:57 Jacek Politowski
- 21.05.15 09:16 tá´Ź
- 21.05.15 10:14 J.F.
- 21.05.15 10:45 masti
- 21.05.15 11:19 RoMan Mandziejewicz
- 21.05.15 11:43 Mirek Ptak
- 21.05.15 11:49 J.F.
- 21.05.15 13:56 Heraklit
- 21.05.15 14:04 Shrek
- 21.05.15 15:18 Shrek
- 21.05.15 14:46 bartosz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=