eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy polski elektrycznyRe: pierwszy polski elektryczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5a0de01e$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <9u1wnemgf9lh$.oh0tkgu440iz.dlg@40tude.net>
    <10sjhp4brghxl$.1ncifp5a5dh97.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <ouuf8m$k95$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ouuf8m$k95$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: pierwszy polski elektryczny
    Date: Mon, 20 Nov 2017 13:20:19 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <5a12c884$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.158.43
    X-Trace: 1511180420 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15202 83.26.158.43:60351
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2366
    X-Received-Body-CRC: 2303145978
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619278
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ouuf8m$k95$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-11-18 o 14:29, Maciek pisze:
    >> Nawet najbardziej skomplikowany motor elektryczny jest
    >> konstrukcyjnie dość
    >> prostym urządzeniem, szczególnie w porównaniu ze spalinowym.
    >> Kosztowna jest
    >> na pewno bateria. Reszta to żadne cuda techniki. Zawieszenia,
    >> podwozia,
    >> wyposażenie - to wszystko jest (lublin).

    >No nie do końca. Ja kiedyś myślałem że wystarczy bateryjka, silniczek
    >i drucikiem połączyć.
    >Myliłem się jednak głęboko.
    >Optymalny system chłodzenia baterii, sterownik silnika, itp, to są
    >poważne wyzwania.
    >A najnowsze rozwiązania głównych graczy, to są właśnie małe cuda
    >techniki.
    >Przykładowo, taki inverter tesli/mercedesa
    >https://youtu.be/FPSOIdn8IZc
    >długo musiało trwać jego tworzenie i optymalizowanie.

    Dlugo i wiadro spalonych tranzystorow.

    Z tym ze - to jest na 250kW.
    Nasze fabryki robia 25kW.

    I pewnie nie robia, tylko kupily gotowe od kogos, kto potrafi, np od
    Siemensa.

    Falowniki do silnikow sa ogolnie rzecz biorac opanowane przez wiele
    firm na swiecie ... tylko nie kazde sa male i tanie i do pracy w
    trudnych warunkach :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: