  • 11. Data: 2012-04-17 14:13:50
    Temat: Re: pierwsza prawdziwa komorka
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-17, o godz. 14:12:13
    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał(a):

    > Nokia 450 którą miałem nie była cegłowata - Nokia 1610 którą miałem
    > potem była ciut większa.

    Autoprawka bo palce się omsknął - Nokia 550.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2012-04-17 15:01:41
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Czyli taka ktora da sie w rece trzymac
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,113841,11549
    086,Pierwszy_naprawde_
    > mobilny_telefon_komorkowy_ma_juz.html
    > To naprawde ma 25 lat, czy dziennikarze nie potrafia juz dwoch prostych
    > liczb odjac ?
    > J.

    za wiki:
    W roku 1987 firma Nokia wprowadzila pierwszy naprawde poreczny telefon
    przenosny - Mobira Cityman

    --
    Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

  • 13. Data: 2012-04-17 22:39:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 14:13:50 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Autoprawka bo palce się omsknął - Nokia 550.

    450 tez przyjemna ... ale to juz zglupialem - 450 ponoc rok 1996, to po
    cholere Centertel reklamuje takie cegly ?

    J.

  • 14. Data: 2012-04-17 23:05:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > 450 tez przyjemna ... ale to juz zglupialem - 450 ponoc rok 1996, to po
    > cholere Centertel reklamuje takie cegly ?

    Ta reklama jest po prostu starsza - komentarze na YT podają 1992 i to
    by się zgadzało, bo Centek jako taki działał od 1992. Z samej treści
    reklamy widać, że reklamowana jest nowa nowinka :), a nie coś obecne
    na rynku (chociaż drogie) już 4 lata.

    MJ