  • Data: 2014-01-20 12:01:39
    Temat: Re: pierścienie makro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    > Nie licząc zamieszania które sam spowodowałem, zapominając dodać,
    > że mowa o DRUGIM obiektywie, niemal w zupełności się zgadzam
    > z Twoją listą uwag, z tym:

    > ...że to o tyle nieprawda, że właśnie taki jest tym, czego trzeba
    > do roli DRUGIEGO obiektywu :)
    > Oczywiście na motyle "drugi" się nie nadaje, bo przy 4 cm odległości
    > od obiektywu co żyje to ucieka.

    Rozumiem, że piszemy o dwóch skręconych frontem. W takim razie jak w tym
    frontowym obiektywie chcesz przymknąć tę manualną przesłonę nie poruszając
    całym zestawem w warunkach _plenerowych_?

    Przecież tu każde drgnięcie ręki ma znaczenia bo sprawia że obiekty wypada
    do przodu lub do tyłu poza głębię ostrości.

    Pozdrawiam
    Ergie