-
Date: Sat, 23 Apr 2011 14:46:52 +0200
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
SUSE/3.1.8 Thunderbird/3.1.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
References: <4db2c685$1@news.home.net.pl>
<h...@4...com>
In-Reply-To: <h...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1303562813 91.206.96.25 (23 Apr 2011 14:46:53 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 38
X-Authenticated-User: a...@p...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363658
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23.04.2011 14:40, J.F. pisze:
>> 1,5D). Aaaaaaaaargh... 5 czy 6 różnych rozmiarów śrub... Dlaczego? I
>> dlaczego alternator nie jest wkładany w koło pasowe czy inne na
>> wielowpust
>
> Hm, nigdy nie byl i nikomu to nie przeszkadzalo ?
Był był, przynajmniej w ciągnikach rolniczych ;)
>> i dlaczego musi pośrednio napędzać cholerną pompkę od wspomagania hamulców?
>> Kapitalistyczne gnoje z chciwości celowo utrudniają wszelkie prace
>> warsztatowe - albo są wyjątkowo niekompetentni i nie konsultują się z
>> warsztatami/użytkownikami.
>
> A kto ci kazal takie male g* kupowac, gdzie na nic nie ma miejsca ?
To nie jest kwestia wielkości - proponowane przeze mnie rozwiązanie nie
wymaga dodatkowego miejsca. No i nie tłumaczy to braku unifikacji
"kalibrów" śrub.
A duże krowy mają inne wady. Chociażby takie, że są duże i bardzo
spragnione paliwa.
> Adam ci moze pokaze ile trwa wymiana alternatora w Granadzie, ja moge
> zaprezentowac wymiane szczotek w scierce - o ile scierke zorganizujesz
> :-)
Mam tylko szmatę do podłogi ;->
> A poza tym alternator w prawszich samochodach sie nie psuje przez
> 200kkm, a warsztat musi przeciez cos zarobic :-)
Ten na liczniku ma prawie 230 tysięcy, więc to by się zgadzało ;)
A warsztat i tak by zarobił, bo większość ludzi ma problem z odkręceniem
śruby - tak więc warsztat i tak by zarobił, a za to mniej by się
mechanik narobił.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.11 16:36 Czarek Daniluk
- 23.04.11 16:37 Adam Płaszczyca
- 23.04.11 17:03 Przemysław Czaja
- 23.04.11 17:49 Olo
- 23.04.11 18:36 Czarek Daniluk
- 23.04.11 19:30 z
- 23.04.11 19:48 kamil/Endurorider.pl
- 23.04.11 19:51 Andrzej Lawa
- 23.04.11 19:55 Mumin
- 23.04.11 20:01 kamil/Endurorider.pl
- 23.04.11 20:08 Andrzej Lawa
- 23.04.11 20:08 Adam Płaszczyca
- 23.04.11 20:12 Andrzej Lawa
- 23.04.11 20:37 pavellz
- 23.04.11 20:58 scob
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe