eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora) › Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
  • Date: Sat, 23 Apr 2011 14:46:52 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    SUSE/3.1.8 Thunderbird/3.1.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    References: <4db2c685$1@news.home.net.pl>
    <h...@4...com>
    In-Reply-To: <h...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1303562813 91.206.96.25 (23 Apr 2011 14:46:53 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 38
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363658
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23.04.2011 14:40, J.F. pisze:

    >> 1,5D). Aaaaaaaaargh... 5 czy 6 różnych rozmiarów śrub... Dlaczego? I
    >> dlaczego alternator nie jest wkładany w koło pasowe czy inne na
    >> wielowpust
    >
    > Hm, nigdy nie byl i nikomu to nie przeszkadzalo ?

    Był był, przynajmniej w ciągnikach rolniczych ;)

    >> i dlaczego musi pośrednio napędzać cholerną pompkę od wspomagania hamulców?
    >> Kapitalistyczne gnoje z chciwości celowo utrudniają wszelkie prace
    >> warsztatowe - albo są wyjątkowo niekompetentni i nie konsultują się z
    >> warsztatami/użytkownikami.
    >
    > A kto ci kazal takie male g* kupowac, gdzie na nic nie ma miejsca ?

    To nie jest kwestia wielkości - proponowane przeze mnie rozwiązanie nie
    wymaga dodatkowego miejsca. No i nie tłumaczy to braku unifikacji
    "kalibrów" śrub.

    A duże krowy mają inne wady. Chociażby takie, że są duże i bardzo
    spragnione paliwa.

    > Adam ci moze pokaze ile trwa wymiana alternatora w Granadzie, ja moge
    > zaprezentowac wymiane szczotek w scierce - o ile scierke zorganizujesz
    > :-)

    Mam tylko szmatę do podłogi ;->

    > A poza tym alternator w prawszich samochodach sie nie psuje przez
    > 200kkm, a warsztat musi przeciez cos zarobic :-)

    Ten na liczniku ma prawie 230 tysięcy, więc to by się zgadzało ;)

    A warsztat i tak by zarobił, bo większość ludzi ma problem z odkręceniem
    śruby - tak więc warsztat i tak by zarobił, a za to mniej by się
    mechanik narobił.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: