  • Data: 2011-04-23 20:37:36
    Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba obecne BMW 7 nie ma H4 ;D A tak na poważnie, to po bmw bym się tego
    > nie spodziewał, wszak miejsca jest dostatek :)

    Biorąc pod uwagę kulturę techniczną naszych serwisów, gdzie po każdym
    przeglądzie
    znajduję nową usterkę będącą wynikiem działalności serwisantów (bez względu
    czy ASO
    czy nieASO, chyba się cieszę że nie stać mnie na BMW... :)

    Ukonkretyzowując - pojechałem z usterką układu kierowniczego - wyjechałem z
    połamaną
    osłoną alternatora, wymieniłem alternator - wyjechałem ze źle ustawionym
    paskiem,
    wymieniłem filt powietrza - teraz mam obudowę filtra do wymiany.
    Ciekawe co się będzie wymieniało przy okazji żarówek?

    Pzdr
    Paweł