-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
Date: Mon, 24 Jan 2011 18:02:33 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 24
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
<4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4d3da2da$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1295888817 84111 89.79.222.130 (24 Jan 2011 17:06:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jan 2011 17:06:57 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345094
[ ukryj nagłówki ]On 2011-01-24, Yans van Horn <y...@n...spam> wrote:
>>> Cięższy rozumiem staje się bardziej manewrowy ? Przyczepność opon na
>>> śliskiej nawierzchni rośnie conajmniej tyle ile wynika z dodatkowego
>>> nacisku ?
>>
>> Tak. Tam gdzie pusty TIR nie może ruszyć na śniegu pod górkę załadowany
>> jest w stanie ruszyć i jeszcze wyciągnąć tego zakopanego.
>
> Pusty zgoda. Ale częsciowo załadowany - zwłaszcza z rozkładem ładunku na
> przód będzie ruszał jeszcze lepiej.
A to nie wiem, jakiegoś kierowcę TIRa podpytaj.
> Natomiast ciekawi mnie fakt samego manewrowania. Mamy duży ładunek i
> wysoko położony środek ciężkości - chyba wcale nie taki rewelacyjny uklad.
>
> MZ gość miał bardzo dobrą reakcję, nie starał się hamować za wszelką
> cenę, tylko stosunkowo precyzyjnie i ciasno ominął (prawie) przeszkodę.
W powyższym przypadku to koleś na 90% był mocno przeładowany...
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.11 20:02 Karolek
- 24.01.11 20:18 J.F.
- 24.01.11 20:57 Cavallino
- 24.01.11 21:44 Yans van Horn
- 25.01.11 03:16 Massai
- 25.01.11 06:34 Filip KK
- 25.01.11 07:39 Karolek
- 25.01.11 11:51 Yans van Horn
- 25.01.11 11:58 Yans van Horn
- 25.01.11 12:03 to
- 25.01.11 13:10 MM
- 25.01.11 13:07 Krzysiek Kielczewski
- 25.01.11 13:15 J.F.
- 25.01.11 13:18 Karolek
- 25.01.11 13:26 Yans van Horn
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-02 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2025-01-02 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was