  • 1. Data: 2011-06-09 19:05:54
    Temat: [piatkowo] Nie tylko samochodem mozna upalic ;)
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Stare troche ale nie tylko samochodem mozna upalic ;) ;P

    http://www.csx-sucks.com/pictures/?melted.jpg
    http://www.csx-sucks.com/pictures/?burnim.jpg

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2011-06-09 19:44:42
    Temat: Re: [piatkowo] Nie tylko samochodem mozna upalic ;)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Stare troche ale nie tylko samochodem mozna upalic ;) ;P
    >
    > http://www.csx-sucks.com/pictures/?melted.jpg
    > http://www.csx-sucks.com/pictures/?burnim.jpg

    ktos ma pomysł co tam sie stało?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-06-09 19:50:57
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:isquj7$1a4$1@news.onet.pl...

    > ktos ma pomysł co tam sie stało?

    Tak - gdzieś było napisane w sieci - sterowana radiem (z pierwszej)
    lokomotywa włączona w środek składu po prostu zgłupiała i "dała w
    palnik". Jak widać prawie dosłownie;)

    Shrek.

  • 4. Data: 2011-06-09 20:03:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości

    > Tak - gdzieś było napisane w sieci - sterowana radiem (z pierwszej)
    > lokomotywa włączona w środek składu po prostu zgłupiała i "dała w palnik".
    > Jak widać prawie dosłownie;)

    nie są za płaskie te dołki?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-06-09 20:04:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kuba (aka cita) w <news:isr0q9$6ep$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > ktos ma pomysł co tam sie stało?

    Pojedynek był -- http://drezyny.arktyka.com/komiks/7.jpg

    I wcale nie sugeruję, żebyś sobie obejrzał szósty jpeg ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2011-06-09 20:23:35
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości

    > nie są za płaskie te dołki?
    >

    > --

    Tu sa z takimi krotkimi opisami.
    http://www.csx-sucks.com/pictures/

    Tak jak kolega napisal, byly jakies problemy ze sterowaniem przez radio ;)

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2011-06-09 20:23:52
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > nie są za płaskie te dołki?

    Podejrzewam, że ją troszkę bujało w przód i w tył.

    Shrek.

  • 8. Data: 2011-06-09 20:40:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    .

    > I wcale nie sugeruję, żebyś sobie obejrzał szósty jpeg ;-)

    heh ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-06-09 22:39:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-09 20:04, 'Tom N' pisze:

    > Pojedynek był -- http://drezyny.arktyka.com/komiks/7.jpg
    >
    > I wcale nie sugeruję, żebyś sobie obejrzał szósty jpeg ;-)

    O kurde! Ale wykopaliska!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2011-06-10 08:15:07
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    > ktos ma pomysł co tam sie stało?

    Co się tam stało to nie wiem, ale niedaleko mnie przejeżdżający pociąg
    (skład towarowy) podpalił nasyp na przestrzeni jakiś 30km. Zablokowało się
    jedno z kół i rozgrzało do czerwoności.