  • 21. Data: 2011-07-25 14:11:25
    Temat: Re: [piatek] ViaTol - tak sie buduje na DK92
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 13:04, venioo pisze:

    > Jakbyś 4h czekał w deszczu, bez szyby w aucie, na przyjazd policji,
    > ktora po przyjezdzie mowi "łeeee, pada, to nie ma sensu nawet śladów
    > zdejmować" a później dodaje "ale tak między nami mówiąć, to i tak nie ma
    > szans na znalezienie sprawcy, więc za X dni dostanie pan pismo o
    > umorzeniu sprawy" i kilku podobnych kwiatkach, też pewnie stwierdziłbyś,
    > że czasu szkoda. Bo mi od tamtej pory szkoda.

    Jak widzę popierasz patologię, która zawsze na Ciebie trafia. Nic
    dziwnego, że na mój telefon o patologicznej sytuacji policja chce
    mnie wysłać na drzewo i twierdzi, że jestem pierwszy, któremu coś
    "przeszkadza" i nikt tego od rana nie zgłaszał. Dziwnym trafem
    jednak reagują jak im życzę wszystkiego najlepszego i informuję,
    że dokumentację fotograficzną/video wraz z informacją o braku
    podjęcia interwencji prześlę do wiadomości przełożonych czy
    piętro wyżej. Wiesz, doszło już do tego, że nawet reagują tylko
    na telefon o złym oznakowaniu, choć nie wiem czy wszędzie
    i zawsze. No, ale ja wolę sprawę kierować do źródła, a nie
    bawić się w youtube i płacze na pms.

  • 22. Data: 2011-07-25 14:53:39
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-25 14:11, Artur Maśląg pisze:
    > i zawsze. No, ale ja wolę sprawę kierować do źródła, a nie
    > bawić się w youtube i płacze na pms.

    No wlasnie o to chodzi, ze youtube to taka zabawa przy okazji, a do tego
    dobre media. Nie jestem z tych latajacych z kazdym przewinieniem
    meldowac sie u komendanta. Jak obejrzy to ilustam ludzi, to moze trafi
    da kogos wlasciwego ;) Jesli nie - trudno. A jakby cos tam sie zdarzylo
    mocno nieprzyjemnego, to moze w wiadomosciach pokaza filmik i powiedza:
    "bo wlasnie tak tam budowali..." a nie zgonia na zly stan drogi,
    predkosc, itp. itd. ;)

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 23. Data: 2011-07-25 15:06:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 14:53, venioo pisze:

    > No wlasnie o to chodzi, ze youtube to taka zabawa przy okazji, a do tego
    > dobre media. Nie jestem z tych latajacych z kazdym przewinieniem
    > meldowac sie u komendanta.

    Czy Ty sobie żarty robisz? Nie odróżniasz latania z każdym
    przewinieniem do komendanta od dość sporego zagrożenia
    spowodowanego przez drogowców? Skoro do tego nazywasz to
    zabawą to tak - dokładnie tak jak to opisałem wcześniej.

    > Jak obejrzy to ilustam ludzi, to moze trafi
    > da kogos wlasciwego ;) Jesli nie - trudno.

    Typowa postawa - niech reagują inni, ja się pobawię, trochę
    pokrzyczę i tyle. Hobby takie...

    > A jakby cos tam sie zdarzylo
    > mocno nieprzyjemnego, to moze w wiadomosciach pokaza filmik i powiedza:
    > "bo wlasnie tak tam budowali..." a nie zgonia na zly stan drogi,
    > predkosc, itp. itd. ;)

    Jasne - szkoda czasu na reakcję, lepiej poczekać na efekty
    i później pisać - no przecież dawno to na youtube pokazałem...

  • 24. Data: 2011-07-25 20:38:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości
    >Dnia Sun, 24 Jul 2011 21:14:45 +0200, J.F. napisał(a):
    > Ale badzmy uczciwi - to nie jest normalna sytuacja, nawet w naszym
    > kraju.

    >Weź się przejedź Jarek na nasz węzeł AOW na Żmigrodzkiej i popatrz na
    >tereny wokół budowy tej drogi (w sensie oznakowania/czytelności
    >jazdy,
    >etc.) - coś mi się wydaje, że zmienisz lekko zdanie o "normalności
    >remontowej".

    Przejechalem sie - czytelniej tam oznakowane niz gotowe drogi na
    Slasku :-)

    Poza tym robot drogowych w naszym kraju duzo - i nie przypominam sobie
    zebysmy kiedys sie mijali z tirem na jednym pasie.
    Za to mozna sprawdzic w archiwum ile razy grupowicze narzekali na
    "wahadelka".

    To nie jest normalne.

    J.

  • 25. Data: 2011-07-25 22:29:07
    Od: Michał Missima <m...@p...onet.pl>

    On 23.07.2011 00:20, venioo wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ru9X30i24rQ
    >
    > Chociaz w sumie nie wiem juz czy smiac sie czy plakac. Zero
    > jakiegokolwiek kierowania ruchem - kierowco radz se sam, mamy Cie w d...

    To już sam nie wiem co lepsze;) Codziennie jeżdżę ze Stargardu do
    Szczecina i tutaj, na dwupasmowej drodze od miesiąca stoją znaki
    informujące o zwężeniu jezdni z dwóch pasów do jednego, podczas gdy nie
    ma to żadnego pokrycia w rzeczywistości (tzn. od kilku dni w pewnym
    sensie ma, bo na skraju pobocza, prawie na trawie pojawiły się jakieś
    pachołki).

    --
    Michał Missima
    GG: 4030941

  • 26. Data: 2011-07-25 23:40:04
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-07-24 02:24, Artur Maśląg pisze:

    > W necie jak widać wielu odważnych - gorzej w rzeczywistości.

    Zgadzam się z Tobą, że odwagi aby zadzwonić na 112 nie trzeba wiele.
    Ale powiedz mi jak sobie wyobrażasz reakcję odpowiednich służb na
    zawiadomienie o leżących na drodze krajowej nr 2 (konkretnie obwodnica
    Krośniewic i dalej w kierunku Kutna) porozrzucanych pudłach kartonowych?
    Zgłosiłem to kilka minut po 23. natychmiast po pierwszym ze slalomów,
    które musiałem wykonać tego wieczoru na tejże drodze. Mało tego,
    zatrzymałem się przy panach policjantach zajętych kawałek za
    Krośniewicami - a jakże - suszeniem i im również przekazałem informację
    o - przyznasz, że niebezpiecznych - niespodziankach na drodze. Wyglądało
    na to, że się nawet przejęli, bo zakończyli suszenie i ruszyli w stronę
    Krośniewic. Jednak następnego dnia przed południem gdy jechałem tą drogą
    w kierunku przeciwnym mogłem stwierdzić, że z posprzątaniem
    (przynajmniej na odcinku dwukierunkowym drogi) leżących pudeł coś jednak
    komuś nie poszło...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 27. Data: 2011-07-25 23:44:45
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-07-24 15:31, Artur Maśląg pisze:
    > Zgłaszanie tego typu kretynizmów jest zdecydowanie pożyteczniejsze
    > od pustego gadania na pms. A to, czy to jest ewentualnie użeranie
    > się z tępymi urzędasami to kwestia drugorzędna.

    To niekoniecznie jest puste gadanie. Czasem opowiedzenie swojego
    przeżycia daje do myślenia innym czytającym grupę. Po takiej lekturze
    często możesz uświadomić sobie realność sytuacji, których przedtem nie
    tylko nie wyobrażałeś sobie ale wręcz nie dopuszczałeś możliwości ich
    zaistnienia...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 28. Data: 2011-07-25 23:50:26
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-07-24 21:14, J.F. pisze:
    > Ale badzmy uczciwi - to nie jest normalna sytuacja, nawet w naszym kraju.

    Oj, nie! Nie twierdzę, że to już jest norma, ale jakieś dwa tygodnie
    temu na podobny "porządek" trafiłem w Giecznie (droga 702)...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 29. Data: 2011-07-26 16:00:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Czy Ty sobie żarty robisz? Nie odróżniasz latania z każdym przewinieniem
    > do komendanta od dość sporego zagrożenia spowodowanego przez drogowców?

    Ty to w ogóle jesteś jakiś strachliwy, zagrożenie to było w 39 jak bomby
    na łeb spadały, a nie z powodu barierki postawionej tak czy srak.

    > Typowa postawa - niech reagują inni, ja się pobawię, trochę pokrzyczę i
    > tyle. Hobby takie...

    Ominął i zapomniał. Postawa bardzo racjonalna. Normalny człowiek ma
    ważniejsze zajęcia niż zgłaszanie pierdół tępym urzędnikom.

  • 30. Data: 2011-07-26 21:38:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-26 16:00, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Ty to w ogóle jesteś jakiś strachliwy, zagrożenie to było w 39 jak bomby
    > na łeb spadały, a nie z powodu barierki postawionej tak czy srak.

    Ja strachliwy? Wręcz przeciwnie. To Ty jakiś czas temu nawet
    udowadniałeś (a raczej próbowałeś udowadniać), że gdyby bariera,
    światła, czy inaczej sprofilowany przebieg drogi to by do
    wypadku nie doszło. Teraz się nagle okazuje, że taka
    "niespodzianka" na drodze to pikuś, rzecz nieistotna itd.
    Gratuluję "spójnego" podejścia do ruchu drogowego.
    Zresztą argumentacja "1939" jest tego kolejnym przykładem.

    > Ominął i zapomniał.

    A kolejny się wpakuje i dobrze... Później chodząca amnezja
    oraz bujanie ślepego.

    > Postawa bardzo racjonalna.

    Racjonalna? Wręcz przeciwnie, ale to wręcz modelowy przykład
    zachowań wielu osób - rodzaj egoizmu. W d*** mam innych, grunt,
    że mi jest wygodnie itd.

    > Normalny człowiek ma
    > ważniejsze zajęcia niż zgłaszanie pierdół tępym urzędnikom.

    Wiesz, na normalność może się nie powołuj, ponieważ to bardzo
    niebezpieczny teren.