  • 1. Data: 2011-07-22 20:34:01
    Temat: Odp: Re: Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
    Od: Bfiver <b...@g...com>

    Dzięki za propozycje. Nie rozważałem wcześniej w ogóle Fiata. Trafna uwaga o wysokich
    prędkościach - właśnie dlatego zwracam się na grupę bo sam mam za małe
    doświadczenie...

  • 2. Data: 2011-07-22 20:39:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 11:34:01 -0700 (PDT), Bfiver napisał(a):

    > Dzięki za propozycje. Nie rozważałem wcześniej w ogóle Fiata. Trafna uwaga o
    wysokich prędkościach - właśnie dlatego zwracam się na grupę bo sam mam za małe
    doświadczenie...

    aaaleozzzochozzzi?
    Wrzuciłeś jakieś śmieciowe odpowiedzi, nie wiadomo komu odpowiadasz, nie
    wiadomo jaką informację komentujesz ani w ogóle o co chodzi.
    Chłopie, zainstaluj sobie jakis normalny czytnik news i przestań zasrywać
    grupę tą kaszaną którą robisz.
    Auto żeby było oszczędne, musi byc umiejętnie używane. A Ty nawet klienta
    usenetu nie potrafisz użyć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.