  • 11. Data: 2011-07-24 02:26:00
    Temat: Re: [piatek] ViaTol - tak sie buduje na DK92
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-23 14:26, venioo pisze:

    > No swietnie, bo pare samochodow wczesniej jechal tirman i przez CB sie
    > zgadal z tirmanem z przeciwka, ze sie zatrzyma na chwile i przepusci.
    > Z drugiej strony jadacy tez mieli niespodzianke zza pagorka. Jadac
    > osobowka bez CB, gdzie siedzi sie nisko, mozna bylo miec fajna
    > niespodzianke...

    A Ty bez zgłoszenia problemu do służb stosownych, jakieś banialuki
    na grupie opowiadasz...

  • 12. Data: 2011-07-24 03:24:21
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > A Ty bez zgłoszenia problemu do służb stosownych, jakieś banialuki na
    > grupie opowiadasz...

    Nie każdy ma czas na pierdoły i użeranie się z urzędnikami, ale na
    opisanie sytuacji na grupie może mieć czas, bo to takie odprężające hobby.

  • 13. Data: 2011-07-24 13:40:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-24 03:24, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Nie każdy ma czas na pierdoły i użeranie się z urzędnikami, ale na
    > opisanie sytuacji na grupie może mieć czas, bo to takie odprężające hobby.

    No jasne - przykleić kamerkę i coś tam pokręcić to praktycznie każda
    małpa potrafi. Zrobić coś pożytecznego z takim materiałem to już
    jak widać nie bardzo. No, ale skoro to są pierdoły to faktycznie nie
    warto - lepiej potrollować na pms.

  • 14. Data: 2011-07-24 14:12:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

> [...]
    > małpa potrafi. Zrobić coś pożytecznego z takim materiałem to już jak
    > widać nie bardzo. No, ale skoro to są pierdoły to faktycznie nie warto -

    Użeranie się z tępymi urzędasami jest pożyteczne?

  • 15. Data: 2011-07-24 15:31:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-24 14:12, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Użeranie się z tępymi urzędasami jest pożyteczne?

    Zgłaszanie tego typu kretynizmów jest zdecydowanie pożyteczniejsze
    od pustego gadania na pms. A to, czy to jest ewentualnie użeranie
    się z tępymi urzędasami to kwestia drugorzędna.

  • 16. Data: 2011-07-24 21:14:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 00:20:07 +0200, venioo napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=ru9X30i24rQ
    >
    > Chociaz w sumie nie wiem juz czy smiac sie czy plakac. Zero
    > jakiegokolwiek kierowania ruchem - kierowco radz se sam, mamy Cie w d...

    Ale badzmy uczciwi - to nie jest normalna sytuacja, nawet w naszym kraju.

    Ciekawe co sie stalo - bo jakos nie chce mi sie wierzyc zeby to byl
    zatwierdzony plan. Sygnalizatora nie dowiezli, czy robota tak pilna ze nie
    bylo czasu wystepowac o pozwolenia :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-07-25 02:47:21
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Zgłaszanie tego typu kretynizmów jest zdecydowanie pożyteczniejsze od
    > pustego gadania na pms. A to, czy to jest ewentualnie użeranie się z
    > tępymi urzędasami to kwestia drugorzędna.

    Jest całkowicie niepożyteczne, bo nic nie daje, a traci się na to czas i
    nerwy. Pisanie na PMS jest bardzo pożyteczne, jeśli ktoś ma takie hobby,
    bo się przy tym relaksuje.

  • 18. Data: 2011-07-25 10:27:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 02:47, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Jest całkowicie niepożyteczne, bo nic nie daje, a traci się na to czas i
    > nerwy.

    Jak się nic nie robi to i nic nie daje - to logiczne. Ciężko wtedy
    cokolwiek twierdzić o pożyteczności. Co do straty nerwów i czasu
    - w większości wypadków jest raczej mało kosztowne, za to pożyteczne
    społecznie (że tak powiem). Może właśnie dzięki zgłaszaniu takich
    kretynizmów sytuacja by szybciej normalniała? Jakoś w innych krajach
    to nie boli.

    > Pisanie na PMS jest bardzo pożyteczne, jeśli ktoś ma takie hobby,
    > bo się przy tym relaksuje.

    Nie ma to nic wspólnego z pożytecznością

  • 19. Data: 2011-07-25 13:04:14
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-25 10:27, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > społecznie (że tak powiem). Może właśnie dzięki zgłaszaniu takich
    > kretynizmów sytuacja by szybciej normalniała? Jakoś w innych krajach

    Jakbyś 4h czekał w deszczu, bez szyby w aucie, na przyjazd policji,
    ktora po przyjezdzie mowi "łeeee, pada, to nie ma sensu nawet śladów
    zdejmować" a później dodaje "ale tak między nami mówiąć, to i tak nie ma
    szans na znalezienie sprawcy, więc za X dni dostanie pan pismo o
    umorzeniu sprawy" i kilku podobnych kwiatkach, też pewnie stwierdziłbyś,
    że czasu szkoda. Bo mi od tamtej pory szkoda.

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 20. Data: 2011-07-25 13:45:39
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Jul 2011 21:14:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale badzmy uczciwi - to nie jest normalna sytuacja, nawet w naszym kraju.

    Weź się przejedź Jarek na nasz węzeł AOW na Żmigrodzkiej i popatrz na
    tereny wokół budowy tej drogi (w sensie oznakowania/czytelności jazdy,
    etc.) - coś mi się wydaje, że zmienisz lekko zdanie o "normalności
    remontowej".

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.