  • Data: 2010-10-06 19:29:20
    Temat: Re: [piatek] Mandat na OSie.
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg napisać:

    > To sięgnij pamięcią do wypadku np. Kuzaja podczas Rajdu Praskiego.
    > Popełnił błąd, wyleciał w plener, przy okazji zginęły 2 osoby.

    Kombinujesz jak koń pod górę.
    Popełnił błąd, i wypadł z trasy. Prawda.
    Winnymi w tej sytuacji byli sami kibice.

    Poza tym zniszczył jedynie słup (za który z pewnością
    w polskich warunkach odpowiadałby organizator), oraz
    kawałek bezpańskiej na pierwszy rzut oka trawy.

    Podaj jakiś adekwatny przykład.

    > Mogę tylko powtórzyć co napisałem wcześniej
    > - możesz się nad tym zastanowić.

    No tak, bo Ty jesteś cały czas na etapie rozstrzygania
    czy tutaj zaistniał błąd kierowcy, czy też nie. To może
    obejrzyj jeszcze raz materiał filmowy z TVN Turbo
    i na podstawie tego co mówi sam kierowca odpowiedz
    w końcu na to skomplikowane pytanie.

    --
    Pozdor Myjk