  • Data: 2010-10-06 22:35:03
    Temat: Re: Mandat na OSie.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-06 21:34, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - ubawiłeś mnie. Jakim brakiem wiedzy?

    Brak wiedzy potrzebnej do zrozumienia regulaminów.
    Googlujesz na ślepo i wklejasz tu jakieś dziwne rzeczy, a co znajdziesz
    to gorzej.

    > I chciałem byś się do tego ustosunkował po wcześniejszych
    > wypowiedziach.

    Mylisz imprezy i ich regulaminy. To jest właśnie ten brak wiedzy.
    Wypadek zdarzył się na jednej z rund RPP, a wyciągasz regulamin z
    Mistrzostw Europy, który ma z nim tyle samo wspólnego co z Formułą 1.

    > Jasne:
    >
    > Regulamin Rajdowego Pucharu Polski:
    >
    > 15.1. Do kwestii nieujętych niniejszym regulaminem mają zastosowanie:
    > Międzynarodowy Kodeks Sportowy, Regulamin Sportowy Rajdowych Mistrzostw
    > Regionalnych FIA i Regulamin RSMP.

    Ale kwestia składki ubezpieczeniowej jest ujęta w tym regulaminie który
    stwierdza: "Wpisowe nie zawiera składki ubezpieczeniowej pokrywającej OC
    zawodnika wobec osób trzecich".
    Nie ma więc potrzeby odwoływania się w tej kwestii do innych regulaminów.

    > Regulamin Sportowy Rajdowych Mistrzostw Regionalnych FIA:
    >
    > 14.2.1 Składka ubezpieczeniowa wliczona w wysokość wpisowego MUSI
    > zapewniać pokrycie odpowiedzialności cywilnej wobec OSÓB TRZECICH
    > (odpowiedzialność cywilna)

    Wszystko pomieszałeś.
    RPP nie jest Rajdowymi Mistrzostwami Regionalnymi FIA.
    Imprezy RPP są imprezami krajowymi należącymi do PZMot, których
    regulaminy są jedynie oparte o regulamin RMR-FIA w kwestiach nieobjętych
    krajowym regulaminem serii.

    Imprezą podlegającą pod RMR-FIA był np. tegoroczny Rajd Polski jako
    runda Mistrzostw Europy. I z tego powodu zakres ubezpieczenia był tam
    szerszy.

    Rajd Karkonoski o którym mówimy był rundą RPP, więc od razu wyprzedzę
    kolejne Twoje cytaty i powiem że nie miały zastosowania regulaminy
    Formuły 1, mistrzostw świata w skokach narciarskich ani rajdowych
    mistrzostw afryki, gdzie zapewne znajdziesz jeszcze dużo różnych
    ciekawych punktów, ale nadal nie mających tu zastosowania.