  • Data: 2010-06-24 21:25:26
    Temat: Re: piaskowanie, lakier proszkowy [wawa]
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-06-2010 o 20:33:26 Ivam <filipz@wytnij_to_prosze_poczta.fm>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie wszystko - sa rozne proszki.

    > Ale twardy, odporny na scieranie lakier, ale odpryskujacy pod wplywem
    > uderzenia, wcale nie jest zlym lakierem. Kwestia potrzeby i zastosowania.

    fajna dyskusja wyszła... tylko o co ja pytałem? bo już nie pamiętam :P

    precle jak widać w dobrej kondycji :)

    dla niewiedzących to dawno, dawno temu, jak się zawodowo zajmowałem
    motocyklami, popełniłem kilka takich renowacji i ja i klienci byli
    zadowoleni. nic nie odpryskiwało, nie odpadało, ino, jak już ktoś
    wspomniał, troszkę rysowało. ale na to był patent w postaci pasty
    finiszowej do aluminium i dobrego filca na wiertarce. więc proszę mi
    wybaczyć, ale dokładnie wiem czego chcę i uświadamiać mnie nie trzeba.
    dorosły jestem :)

    tak więc przypominam moje pytanie czy zna ktoś tę firmę z mojego
    pierwszego posta ewentualnie czy może polecić inną w Wawie i bliskich
    okolicach.

    pozdrawiam