  • Data: 2010-06-28 16:10:26
    Temat: Re: piaskowanie, lakier proszkowy [wawa]
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-06-2010 o 16:26:32 lesor <l...@o...pl> napisał(a):

    > Ja tam robilem i ogolnie nie jestem zadowolony.
    > Jak robilem sprezyny to zamiast je postawic tak jak prosilem -
    > powiesili na druciku czego efektem byly braki lakieru na sprezynie, co
    > prawda lakier nie odpadl potem przez 30kkm ale.
    > Jak robilem stelaz, to sie okazalo, ze nie wypiaskowali i proszek
    > polozyli na starym lakierze i nawet nie odtluscili wiec proszku
    > miejscami nie bylo wcale. Zareklamowalem od razu - odmowili
    > wypiaskowania "bo lakieru proszkowego sie nie da zbic piaskiem, trzeba
    > opalic palnikiem ale my nie mamy" i polozyli kolejna warstwe. Lakier
> [...]

    Dobrze wiedzieć. Szkoda, że się nie przykładają do roboty. Przez telefon
    sprawa wyglądała przyzwoicie i zachęcająco. Cały rower piasek&proszek max.
    500 PLN. Nie wiem czy to dużo czy mało, ale jakoś bym to przełknął.
    Ostatni raz tak się bawiłem przeszło 10lat temu, nie wiem jak teraz
    koniunktura na rynku takich usług wygląda. Chce to zrobić raz a dobrze bo
    szkoda sezon tracić, a w zimie nie mam zbytnio jak się z robotą podziać.

    > Dobrze proszkowo kiedys mi zrobili sprezyny i pare dupereli za
    > Wilanowem, ul. Rosy 8, Wawmar. Z tym, ze terminami nie bylo za tego,

    Masz jakiś tel. do nich?

    > wiec przerzcilem sie do Ozarowa.

    Hyh... ta firma o którą pytam jedną z siedzib ma właśnie w Ożarowie na
    Poznańskiej, a drugi w Płochocinie :) Coś bliżej?