  • 11. Data: 2009-09-24 14:17:44
    Temat: Re: piaskiem po oczach
    Od: emski <m...@g...com>

    > Nie sądzę, żeby były to ziarenka piachu, raczej bryłki żużlu czy czegoś
    > takiego. Złapane w locie, znalazły się w GO. Ot, i cały Photoshop. ;)

    tez tak mysle ze to badziew przed obiektywem wylapany a nie w
    obiektywie to niemozliwe zeby AF zlapal kurz na roznych dystansach
    soczewek nawet jezeli sie tam dostal

  • 12. Data: 2009-09-24 14:29:50
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > tylko dlaczego syf na przedniej soczewce obiektywy wyszedł tak ostro,
    > czy też AF zwariował i łapał co trafił, fajnie widać kilka warstw pyłu.
    >
    > mówiłem powaznie. zachowaj to zdjęcie i jak trafisz na konkurs o takiej
    > tematyce to wyślij.

    Mowie powaznie :) To foto nic nie jest ruszane :) Zrobione przy samym
    starcie kilkunastu zawodnikow :) tuman kurzu i piachu byl taki ze przesada
    :)( liczylem ze tego dnia bedzie bloto ), Chwile po zlapaniu tego ujecia
    musialem sie szybko odwrocic bo taka fala uderzeniowa od tego pylu byla ze
    szok :)
    Tu sa fotki z tej imprezy jak by kogos interesowalo :)
    http://scashone.blok.pl/fmx%20rosowek/

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 13. Data: 2009-09-25 17:25:04
    Od: nb <n...@n...net>

  • 14. Data: 2009-09-25 19:09:40
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > "piachem" zdecydowanie najlepsze. Równie dobre te z nazwami
    > nienumerycznymi. Numeryczne zepsute winietą.

    Dzieki za slowa krytyki :) Wciaz sie ucze :)

    pozdrawiam

    CeZ__134