  • 1. Data: 2009-09-23 10:46:04
    Temat: Re: piaskiem po oczach
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h9fam6$bk1$1@news.onet.pl...

    > Moj 70-200 przezyl piaskowanie na motokrosie w ostatnia niedziele w
    > Rosowku kolo Szczecina :) Prosto w obiektyw kurzem, pylem i cholera wie
    > czym jeszcze :) procz podpisu nic nie kombinowane :)
    > http://scashone.blok.pl/fmx%20rosowek/piachem__.jpg

    ale za to masz szanse na 1 miejsce w kategorii zdjęcie sportowe...

  • 2. Data: 2009-09-24 01:42:57
    Temat: piaskiem po oczach
    Od: emski <m...@g...com>

  • 3. Data: 2009-09-24 02:24:28
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    emski wrote:
    > po takiej imprezie http://www.pbase.com/jemski/burning_man_&page=all
    > oba Canony pofrunely do servisu na wytrachniecie piasku ze srodka ...
    > stary troll emski :-))

    Sonówy dają radę w tym samym miejscu:
    http://farm4.static.flickr.com/3153/2827287288_04e90
    2129c_o.jpg :)

    d.

  • 4. Data: 2009-09-24 03:51:11
    Od: emski <m...@g...com>

    On Sep 23, 9:24 pm, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Sonówy dają radę w tym samym miejscu:http://farm4.static.flickr.com/3153/28272872
    88_04e902129c_o.jpg:)

    > d.

    noooo.... Sony robi tez dobre sluchawki :-))

  • 5. Data: 2009-09-24 07:02:02
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "emski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Sonówy dają radę w tym samym
    > miejscu:http://farm4.static.flickr.com/3153/28272872
    88_04e902129c_o.jpg:)

    > d.

    noooo.... Sony robi tez dobre sluchawki :-))

    nooo a Conon ksera ;-)

  • 6. Data: 2009-09-24 08:30:07
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]

    kolo Szczecina :) Prosto w obiektyw kurzem, pylem i cholera wie czym jeszcze

    CeZ__134

  • 7. Data: 2009-09-24 11:15:06
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > ale za to masz szanse na 1 miejsce w kategorii zdjęcie sportowe...

    Juz cos wymyslasz :) Ale wiem wiem, tu lubia byc tacy wredni i uszczypliwi
    onanisci :)
    A nawiazujac do foto. To chodzilo o pokazanie ile ziemi, syfu i pylu
    wszelakiego dostalem w obiektyw, skoro mowa o piachu po oczach :)

    CeZ__134

  • 8. Data: 2009-09-24 12:50:40
    Od: emski <m...@g...com>

    On Sep 24, 6:15 am, "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > A nawiazujac do foto. To chodzilo o pokazanie ile ziemi, syfu i pylu
    > wszelakiego dostalem w obiektyw, skoro mowa o piachu po oczach  :)

    a mnie to wyglada na piach na matrycy a nie w obiektywie albo dobra
    robota w PS :-)) piach w obiektywie jest raczej nie do wylapania w ten
    sposob jak pokazales tylko zmiekcza obraz totalnie a on tu cooos za
    ostry wyszedl

  • 9. Data: 2009-09-24 13:20:09
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > A nawiazujac do foto. To chodzilo o pokazanie ile ziemi, syfu i pylu
    > wszelakiego dostalem w obiektyw, skoro mowa o piachu po oczach :)

    tylko dlaczego syf na przedniej soczewce obiektywy wyszedł tak ostro,
    czy też AF zwariował i łapał co trafił, fajnie widać kilka warstw pyłu.

    mówiłem powaznie. zachowaj to zdjęcie i jak trafisz na konkurs o takiej
    tematyce to wyślij.

  • 10. Data: 2009-09-24 13:22:20
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd emski napisał(a):

> [...]
    > robota w PS :-)) piach w obiektywie jest raczej nie do wylapania w ten
    > sposob jak pokazales tylko zmiekcza obraz totalnie a on tu cooos za

    Nie sądzę, żeby były to ziarenka piachu, raczej bryłki żużlu czy czegoś
    takiego. Złapane w locie, znalazły się w GO. Ot, i cały Photoshop. ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik