  • 31. Data: 2010-02-09 13:29:06
    Temat: Re: Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie i polskie komentarze do kawału
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 9 Lut, 10:36, "kml" <A...@g...lp> wrote:
    > Różnica polega na tym, że my rozpoznajemy kontynenty i większość państw a
    > oni nie.

    To wymień z pamięci kraje w Afryce na zachodnim wybrzeżu.

    --
    Regards
    Matt

  • 32. Data: 2010-02-09 14:30:47
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    mniej ich to obchodzi. Jest tania benzyna to nawet nie myślą kategoriami
    > takimi "ile to pali etc". Po prostu chcą mieć rano chłodno w samochodzie i
    > okazuje się, że najprostszym sposobem jest zostawienie pracującego silnika
    > i włączenie A/C ;-]

    Racja. Poczytajcie oferty używanych aut w USA, nie podają tam pojemności
    silnika czy spalania, bo nikogo to nie obchodzi, jedyna info o silniku to
    czy jest V6, V8 czy V12.

    P.

  • 33. Data: 2010-02-09 15:21:31
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Tylko cos mi sie wydaje ze przez noc to on pare galonow moze wypalic.
    > A to juz nie jest tanio, i na stacje trzeba jechac ..

    Ale jest zimno w samochodzie. Nie ma co wnikać czym sie kierują. Stać ich na
    to :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 34. Data: 2010-02-09 15:26:04
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Matt" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    w.googlegroups.com...
    On 9 Lut, 10:36, "kml" <A...@g...lp> wrote:
    > Różnica polega na tym, że my rozpoznajemy kontynenty i większość państw a
    > oni nie.

    To wymień z pamięci kraje w Afryce na zachodnim wybrzeżu.
    --

    Rozumiesz na czym polega różnica pomiędzy kontynentem a państwem?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 35. Data: 2010-02-09 16:00:32
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 9 Lut, 15:26, "kml" <A...@g...lp> wrote:
    > Rozumiesz na czym polega różnica pomiędzy kontynentem a państwem?

    Mówiłeś, że rozpoznajesz większość państw, więc w czym problem?

    --
    Regards
    Matt

  • 36. Data: 2010-02-09 16:10:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Feb 2010 15:21:31 +0100, kml wrote:

    >Ale jest zimno w samochodzie. Nie ma co wnikać czym sie kierują. Stać ich na
    >to :)

    Ale zachodzi pytanie czy zdaja sobie z tego sprawe ile to kosztuje :-)
    A byc moze calkiem drogo, nawet jak na ich kieszen :-)

    J.

  • 37. Data: 2010-02-09 16:11:51
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Ale zachodzi pytanie czy zdaja sobie z tego sprawe ile to kosztuje :-)
    > A byc moze calkiem drogo, nawet jak na ich kieszen :-)

    Chyba nie zadają sobie tego pytania :) Zapewne nie widzą związku :)))

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 38. Data: 2010-02-09 16:12:31
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Matt" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    On 9 Lut, 15:26, "kml" <A...@g...lp> wrote:
    > Rozumiesz na czym polega różnica pomiędzy kontynentem a państwem?

    Mówiłeś, że rozpoznajesz większość państw, więc w czym problem?

    --

    W cytowaniu selektwynym "Różnica polega na tym, że my rozpoznajemy

  • 39. Data: 2010-02-09 22:15:03
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Skoro dyskusja sobie płynie radośnie, to się włączę.

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
    > Dlatego aby porównać wiedzę, należało by chyba kazać Polakowi pokazać
    > kraje w Europie a Amerykańcowi na przykład stany w USA. I to by miało
    > chyba większy sens.

    Nie mam zielonego pojęcia gdzie leżą i jak się nazywają województwa (*)
    w Polsce.
    Czyli - wg tej teorii - będę gorzej wykształcony niż Amerykanin.

    Choć mam większą tzw. wiedzę ogólną.
    :-)

    (*-i nie zależy mi na tym, by wiedzieć coś więcej o trzecim znanym mi,
    podziale administracyjnym naszego kraju. ta informacja jest mi
    absolutnie zbędna)

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2010-02-10 00:55:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 00:04:11 +0100, J.F. napisał(a):

    > P.S. Ile taki 3.8l silnik moze palic na jalowym biegu ? Bo cos mi sie
    > wydaje ze sporo moze przez 8h wypalic. Predzej jakies zdalne
    > uruchamianie.

    Tak 2-3 litry na godzinę.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98