  • 21. Data: 2010-02-09 00:04:11
    Temat: Re: [pi?tek] Kobietka zatrza?nięta w samochodzie i polskie komentarze do kawału
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Feb 2010 17:09:20 +0100, kml wrote:

    >Dla nich sprytu, dla nas głupoty :)

    Ciekawe co oni o nas sadza .. pomijajac oczywiscie "polish jokes", ale
    - zaluje taki Polak 2 $ i potem ocieka potem w upale :-)

    P.S. Ile taki 3.8l silnik moze palic na jalowym biegu ? Bo cos mi sie
    wydaje ze sporo moze przez 8h wypalic. Predzej jakies zdalne
    uruchamianie.

    J.

  • 22. Data: 2010-02-09 07:58:16
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Ciekawe co oni o nas sadza .. pomijajac oczywiscie "polish jokes", ale
    > - zaluje taki Polak 2 $ i potem ocieka potem w upale :-)

    Ostatnio znajoma była w USiA celem poznania przyszłych zięciów i jego matka
    jak już przetrawiła, że Polska to kraj coś tam pyta się "A po jakiemu wy
    mówicie w Polsce? Po angielsku?" Przeciętny amerykanin zaczyna rozumieć
    różnice w pewnych kwestiach jak przyjedzie do nas i zobaczy ile kosztuje
    LITR a nie galon benzyny :)

    > P.S. Ile taki 3.8l silnik moze palic na jalowym biegu ? Bo cos mi sie
    > wydaje ze sporo moze przez 8h wypalic. Predzej jakies zdalne
    > uruchamianie.

    Przy tak niskich cenach wachy to co ich to nie obchodzi :) Nie wypada
    generalizować, ale oni poza wielką wiarą, że w Iraku się walczy "o ich
    wolność i bezpieczeństwo" to mało wiedzą o świecie zewnętrznym a jeszcze
    mniej ich to obchodzi. Jest tania benzyna to nawet nie myślą kategoriami
    takimi "ile to pali etc". Po prostu chcą mieć rano chłodno w samochodzie i
    okazuje się, że najprostszym sposobem jest zostawienie pracującego silnika i
    włączenie A/C ;-]

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 23. Data: 2010-02-09 08:42:44
    Temat: Re: [pi?tek] Kobietka zatrza?nięta w samocho=?iso-8859-2?Q?dzie_i_polskie_komentarze_do_kawa=B3u?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kml wrote:

> [...]
    > ich wolność i bezpieczeństwo" to mało wiedzą o świecie zewnętrznym a
    > jeszcze mniej ich to obchodzi. Jest tania benzyna to nawet nie myślą

    Ależ owszem, myślą...

    Czasy kiedy benzyna była tania jak woda już dawno minęły.
    Jakiś czas temu w stanach była akcja przerabiania/wymiany części
    starych dystrybutorów na stacjach, bo się okazało że nie da się ustawić
    ceny wyższej niż bodajże 3.99 za galon.

    4 dolce za galon to około 3.20 pln za litr, trochę taniej niż u nas,
    ale bez przesady.

    Wie ktoś ile teraz kosztuje? Te 4 dolce to zdaje się było w szczycie...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2010-02-09 09:12:14
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ owszem, myślą...

    Racja, ale to nie znaczy że poza myśleniem coś robią - pisze bez
    złośliwości. To jest kraj gdzie w małych miastach nie ma chodników bo
    wszędzie jeździ sie samochodem ;)

    > Wie ktoś ile teraz kosztuje? Te 4 dolce to zdaje się było w szczycie...

    Będę wiedział za 2 czy 3 tyg bo wtedy znajomy leci do USiA ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2010-02-09 10:03:46
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Massai wrote:
    > Wie ktoś ile teraz kosztuje? Te 4 dolce to zdaje się było w szczycie...

    Pierwszy link z googla: http://www.seattlegasprices.com/
    $2.54 / galon
    Wyraźnie taniej.

  • 26. Data: 2010-02-09 10:27:26
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 8 Lut, 17:45, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:
    > "Skąd jesteś? Z Polski? To gdzieś koło Kanady?"
    > (oczywiście autentyk)

    Nie to co przeciętny Polak, który na każde zawołanie wie gdzie leży i
    jakim językiem mówi się np. w Kiribati (które dla przeciętnego Polaka
    ma takie samo znaczenie jak dla przeciętnego Amerykanina Polska).

    --
    Regards
    Matt

  • 27. Data: 2010-02-09 10:36:18
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Matt pisze:

    > Nie to co przeciętny Polak, który na każde zawołanie wie gdzie leży i
    > jakim językiem mówi się np. w Kiribati (które dla przeciętnego Polaka
    > ma takie samo znaczenie jak dla przeciętnego Amerykanina Polska).

    Dlatego aby porównać wiedzę, należało by chyba kazać Polakowi pokazać
    kraje w Europie a Amerykańcowi na przykład stany w USA. I to by miało
    chyba większy sens.

    Seco

  • 28. Data: 2010-02-09 10:36:50
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Matt" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    jakim językiem mówi się np. w Kiribati (które dla przeciętnego Polaka
    ma takie samo znaczenie jak dla przeciętnego Amerykanina Polska).

    Różnica polega na tym, że my rozpoznajemy kontynenty i większość państw a
    oni nie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 29. Data: 2010-02-09 11:07:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Feb 2010 07:58:16 +0100, kml wrote:

> [...]
    >okazuje się, że najprostszym sposobem jest zostawienie pracującego silnika i

    Tylko cos mi sie wydaje ze przez noc to on pare galonow moze wypalic.
    A to juz nie jest tanio, i na stacje trzeba jechac ..

    J.

  • 30. Data: 2010-02-09 13:00:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Feb 2010 10:36:18 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
    >Dlatego aby porównać wiedzę, należało by chyba kazać Polakowi pokazać
    >kraje w Europie a Amerykańcowi na przykład stany w USA. I to by miało
    >chyba większy sens.

    Rowne szansze: wymiencie kraje w Afryce na poludniowej polkuli i ich
    stolice :-)

    Albo np - z jakim krajami graniczy Tajlandia.

    J.