  • 11. Data: 2010-02-07 21:21:35
    Temat: Re: [piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie i polskie komentarze do kawału
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hkmvkb$6ph$1@inews.gazeta.pl...

    > Cytat " niech ktoś mi wytłumaczy więc, tak w wersji dla słabiej
    > kojarzących, w jaki
    > sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż tydzień ...."
    >
    > Odpowiedź : Bo ma poczucie humoru i często jest normalniejszy niż myślisz.
    >
    > I dla słabiej kojarzących " tu operator Blonde Star" całkiem fajnie im to
    > wyszło.
    >
    > Pozdrowienie użytkownik systemów OnStar i BlueStar.

    Bingo - kilka odpowiedzi i nikt nie zauważa, że ktoś, gdzieś, kiedyś, coś
    dla jaj sobie zrobił, tylko nosi głowę wysoko i duma słowiańska go rozpiera,
    że amerykanie to stado debili.

  • 12. Data: 2010-02-07 21:54:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Feb 2010 12:09:14 -0600, Andrzej wrote:

> [...]
    >I dla słabiej kojarzących " tu operator Blonde Star" całkiem fajnie im to

    Ale w bagazniku na wszelki wypadek maja podswietlona raczke z napisem
    "tu otwierac" :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-02-08 06:44:10
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Ale w bagazniku na wszelki wypadek maja podswietlona raczke z napisem
    > "tu otwierac" :-)

    I zostawiają na noc odpalone silniki żeby AC pracowało i rano było
    przyjemnie chłodno w środku. Autentyk.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2010-02-08 07:49:17
    Temat: Re: [piątek] Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie ;-)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Artur Miller wrote:
> [...]
    htm

> [...]
    > w jaki sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż
    > tydzień. potem się zapytam w jaki sposób osiągną dominującą pozycję

    To tak jest:

    im tam owiedza rób to i to i robią bez zastanowienia. w Polsce pwoiedzą rób to i
    to, to zamiast robić, to sie zastanawiamy "dlaczego?" :)

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 15. Data: 2010-02-08 09:25:42
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    kml wrote:
    > I zostawiają na noc odpalone silniki żeby AC pracowało i rano było
    > przyjemnie chłodno w środku. Autentyk.

    Nie amerykanie a niemcy, nie w stanach a pod stalingradem, i nie w
    autach a w czolgach. Dlatego bo po mroznej nocce by ich nie uruchomili
    drugi raz.

  • 16. Data: 2010-02-08 09:43:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Feb 2010 06:44:10 +0100, kml wrote:

    >I zostawiają na noc odpalone silniki żeby AC pracowało i rano było
    >przyjemnie chłodno w środku. Autentyk.

    Przy czym .. to objaw glupoty czy sprytu ? :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-02-08 12:43:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-07 19:09, Andrzej pisze:
> [...]
    > wyszło.
    > Pozdrowienie użytkownik systemów OnStar i BlueStar.
    Poczucie humoru, poczuciem humoru, ale gdy moja (wtedy jeszcze nie) żona
    pracowała w assistance obsługującym kilka ekskluzywnych marek, zdarzały
    się (może nie tak debilne), ale podobne, a przy tym całkiem poważne
    telefony. Np. w bardzo drogim (co sam klient oczywiście podkreślił)
    samochodzie zaczęło coś szurać. Po dłuższej diagnozie okazało się, że
    problemem jest prawdopodobnie brak asfaltu na szutrowej drodze. Klient
    miał sprawdzić i oddzwonić. Nie oddzwonił. :->

    Maciek

  • 18. Data: 2010-02-08 17:08:52
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie amerykanie a niemcy, nie w stanach a pod stalingradem, i nie w autach
    > a w czolgach. Dlatego bo po mroznej nocce by ich nie uruchomili drugi raz.

    Amerykanie, amerykanie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 19. Data: 2010-02-08 17:09:20
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Przy czym .. to objaw glupoty czy sprytu ? :-)

    Dla nich sprytu, dla nas głupoty :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 20. Data: 2010-02-08 17:45:11
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Lubię czytać polskie grupy i opinie na polskich forach bo pokazuja jacy
    > jesteśmy ale warunek trzeba mieć do siebie dystans i troche wyjść z tego
    > zaściankowego świata. ...

    "Skąd jesteś? Z Polski? To gdzieś koło Kanady?"
    (oczywiście autentyk)