  • 51. Data: 2016-02-14 12:54:09
    Temat: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Feb 2016 11:54:44 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > Dane niech sobie nawet nie wyciekną, ale w momencie, gdy szlag
    trafi łącze
    > do netu,

    Wybierasz się na Marsa czy spodziewasz się globalnego kataklizmu? W
    obliczu tego czy mają wtedy jakieś znaczenie Twoje dane? :)

    --
    Marek

  • 52. Data: 2016-02-14 12:57:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Feb 2016 11:40:04 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > Może dlatego, by UFOki nie trzymały na tym łapy? Jaką mam mieć
    pewność, że
    > ktoś tego nie zgląda? Ja nie planuję na razie przepraszać się z
    chmurą, na
    > Załóżmy, że z jakiegoś powodu zrobiłem sobie zdjęcie własnej gołej
    dupy (nie
    > mam). Nie powierzę tego chmurze.

    Współczuję tym, co nie potrafią korzystać z narzędzi
    kryptograficznych.

    --
    Marek

  • 53. Data: 2016-02-14 12:58:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Feb 2016 12:10:39 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > A kto administruje chmurą?

    A jakie to ma znaczenie? Chmura nie jest "jedna".

    --
    Marek

  • 54. Data: 2016-02-14 14:26:04
    Temat: Re: Zenek Kapelinder - odmaszerować!
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    "Zenek Kapelinder"
    ps.com

    CIACH

    Tobie już dziękuję, naprawdę nic nie wnosisz do tematu.
    Na elektrodę psioczysz, ale niczym się nie różnisz od większości tam
    piszących.
    Piszesz jakbyś chciał nabić sobie bezproduktywnie punktów, których na
    usenecie nie ma...
    Czytając ciebie to tak jakby się czytało zmutowaną "Alfę i Omegę",
    "Wiem ale nie powiem, to ja będę ustawiał co ludzie mają robić jak żyć i
    wszystko co powiem jest najmądrzejsze, co im się opłaca, wszyscy będą tak
    tańczyć jak ja im zagram"

    Ucz się od takich tu piszących jak np. "J.F" czy "Piotr Gałka" którzy od
    kilkunastu lat wnoszą sensowny dorobek dla tej grupy. Przez ludzi twojego
    pokroju grupa od kilku lat to wielka równia pochyła w porówananiu do roku
    np. 1999. Natomiast wskazani panowie trzymają jeszcze poziom grupy i nawet
    odkopane ich posty sprzed lat, do dziś to wiedza użyteczna.
    Zabierają głos jak chcą pomóc, w innych przypadkach nie sieją fermentu jak
    ty.
    Skoro ktoś pyta to widocznie ma na tyle wolnego czasu, chęci i pieniędzy aby
    bawić się w nieopłacalne dla guru twojego pokroju sprawy.
    A nie ciągłe beczenie o niczym i wszystko złe, skrytykować tylko ja sam
    Zenek jestem najlepszy najmądrzejszy, cała reszta to głupki, którzy w ogóle
    jak ośmielili się o cokolwiek zapytać na mojej grupie...

  • 55. Data: 2016-02-14 14:33:08
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    "Marek"
    > Wbrew tego co sobie wyobrażasz takie rzeczy są praktycznie nienaprawialne.
    > Kup sobie nowy.

    To nie wyobraźnia, skoro podobny przypadek przerobiony na penie ADATA
    przywrócił go do pełnej sprawności, ale tam akurat support do swojego
    sprzętu mają dobry w przeciwieństwie do Sandiska.
    Skoro w ADATA się da czemu nie spróbować jak się będzie miało czym z
    Sandiskiem, to mój czas i moja strata, a ludzie najbardziej jak widzę o to
    się martwią "jak ja mogę tak bezczelnie bezproduktywnie czas marnować nad
    jakimś paściem sandiska", zamiast rzucić światło na sprawę, a skoro nic
    sensownego nie ma do tematu to nic nie pisać.

  • 56. Data: 2016-02-14 14:46:02
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    "Mario" news:n9lbfp$17q$1@dont-email.me
    > A co do wskrzeszania to napisz na jak długo wskrzesza się tego ADATA.

    Wskrzeszony 2 lata temu, do dziś chodzi bez zająknięcia i jak na złość nie
    chce się uszkodzić...............
    Soft naprawczy dedykowany od producenta prawdopodobnie wgrywa do chipa
    nowszy firmware bardziej głupotoodporny - jak widać skoro działa. Co ciekawe
    po naprawie pen z "fabrycznej" pojemności 29,2GB zwiększył swoją pojemność
    do 30,1GB. Czyli nowszy wsad prawdopodobnie bardziej chudy? Sposób
    zarządzania pamięcia? I w związku z tym wygospodarowane dodatkowe MB (?)

    Nie jestem z NASA, żebym miał tam trzymać dane ważne dla życia całej
    ludzkości na ziemi, więc naprawdę nie wiem czy się tak tu niektórzy
    przejmują. Zawsze jestem tego świadomy, że może odmówić posłuszeństwa.
    Równie dobrze może nowy pen prędzej polecieć niż ten reanimowany.
    Skoro sam producent udostępnia takie oprogramowanie to widocznie ktoś
    mądrzejszy to przemyślał niż krytykujący na tej grupie.

  • 57. Data: 2016-02-14 15:21:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Feb 2016 14:33:08 +0100, "jedrek" <jedrek@jedrek> wrote:
> [...]
    nic
    > sensownego nie ma do tematu to nic nie pisać.

    Nie mam nic przeciwko walorom edukacyjnym takich reanimacji. Byle
    tylko edukacja nie uspiła czujności by nie użyć tego nośnika do
    Bardzo Ważnych Danych.

    --
    Marek

  • 58. Data: 2016-02-14 15:26:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Feb 2016 14:46:02 +0100, "jedrek" <jedrek@jedrek> wrote:
    > Wskrzeszony 2 lata temu, do dziś chodzi bez zająknięcia i jak na
    złość nie
    > chce się uszkodzić...............

    Rozumiem, że po tym zapisywałeś go do pełna i wszystko (od bloku 0
    do ostatniego) dało się odczytać?

    --
    Marek

  • 59. Data: 2016-02-14 15:51:33
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-02-14 o 14:46, jedrek pisze:
> [...]
    > pojemność do 30,1GB. Czyli nowszy wsad prawdopodobnie bardziej chudy?
    > Sposób zarządzania pamięcia? I w związku z tym wygospodarowane dodatkowe

    Ten Adata też był identyfikowany jako nieznane urządzenie? Bo według
    mnie świadczy to o tym, że host nie potrafi odczytać deskryptorów, czyli
    urządzenie nie przechodzi enumeracji. Sprawdź jakimś programem - np.
    USBDeview czy widzi VID, PID, USB Class. Pod linuksa też jest dużo
    programów, ewentualnie możesz sam coś napisać korzystając z libusb.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 60. Data: 2016-02-14 16:14:29
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwna tendencja rządzi światem - maksymalnego hmm... jak to wymówić...
    > wypierwiastczania danych do chmury. Nie wróżę dobrze, jeśli się to utrzyma.
    > Dane niech sobie nawet nie wyciekną, ale w momencie, gdy szlag trafi
    > łącze do netu, jest się uziemionym.

    Chyba nie znasz idei chmury, dane są zwielokrotnione i rozrzucone na
    większej ilości urządzeń, u Ciebie jest lokalna kopia, dołączając
    kolejne urządzenie jest ono na dzień dobry synchronizowane chyba że
    ustawisz inaczej.

    [..]
    > Lokalna chmurka - tak, ale pakowanie wszystkiego nawet, tak naprawdę nie
    > wiadomo gdzie i do kogo??? Dyski są tak tanie, że to chyba sztuka dla
    > sztuki, pakować całość do chmur.

    I dlatego nie mam żadnej obcej chmury a jeśli gdzieś mam (wciśnięta na
    chama np razem z kontem google) to stoi pusta. Ta co mam stoi na moim
    serwerze obecnie jakieś 20cm ode mnie.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html