eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa? › Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Date: Mon, 15 Feb 2016 17:07:42 +0100

    On Mon, 15 Feb 2016 16:36:07 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ty to lubisz odwracac kota ogonem. A sam linkowales przeciez.
    > Nie, nie bylo za zdjecia zony, bylo skazanie za niepodanie hasla.

    No ręce opadaja. Człowiek został aresztowany za przestępstwa a nie za
    odmowę, to że został umieszczony w poprawczaku "za odmowę" byłi tylko
    dodatek do wyroku, który i tak by dostał. Nie ma możliwości
    zastosowania tego prawa bez znamion popełnienia poważnych
    przestępstw, ergo jeśli jest się przestępcą nie ma możliwości
    zastosowania p.a. 2000 BO nie będzie powodu do okazji w jakiej
    sankcje się stosuje. I nie opowiadaj bajek o "błahych
    przestępstwach".

    Ciągle ignorujesz fakt, że przepis sankcjuje tylko ODMOWĘ (wiem ale
    nie powiem) a nie brak fizycznej możliwości (zapomnienie) czy
    fizyczne zniszczenie kluczy (w większości przypadków hasło nie jest
    kluczem tylko zabezpiecza klucz, jeśli klucz zostanie zniszczony
    znajomość hasła nic nie da).
    Złośliwie to ignorujesz więdząc dokładnie, że włączyłem się do
    dyskusji z założeniem, że NIE ZNAM i nigdy nie znałem żadnego hasła
    po posługiwałem się jedynie kluczami, które zostały zniszczone.

    --
    Marek