eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
  • Data: 2016-02-15 20:23:20
    Temat: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Feb 2016 18:28:27 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie "za przestepstwa" tylko "podejrzany o popelnienie przestepstw".

    Wreszcie zaczynasz troszeczkę łapac w, czym rzecz! Trzeba być wpierw
    podejrzanym o poważne przestępstwa.

    > To jaki dostal wyrok za te inne przestepstwa ?
    > Bo na razie mowa tylko o wyroku za odmowe podania hasla.

    No może właśnie byś się zainteresował, zamiast czepiać się "skazania
    za odnowę podania.hasła"? (skazania które było tylko w wyobrazni
    tabloidów).

    > Wychodzi na to, ze nie odrozniasz podejrzanego, od winnego.

    Ależ wbrew pozorom odróżniam. Zastosowałem tylko skrót myślowy
    przedstawiający konieczne warunki brzegowe do zastosowania sankcji.

    > A kto tu mowi o blahych ?
    > Korupcja, terroryzm, pedofilia, oszustwa podatkowe, a nawet
    > oszukiwanie NFZ - to bardzo powazne zarzuty sa :-P

    No żesz urwa, jeszcze przed chwilą żeś pisał coś o "aresztawaniu z
    błahego powodu".

    > jak przeczytasz, to sie tlumaczyl ze haslo bylo dlugie (40-50
    znakow)
    > i nie pamieta, co nie przeszkodzilo go skazac.
    > Bo prokurator przekonal przysieglych, ze jak sie takie dlugie hasla
    > stosuje, to sie je zapisuje :-P

    I nic nie było na przeszkodzie aby sobie te zapiski znaleźli. Chyba
    zbyt dosłownie zrozumiałeś kpiarski ton autora art. z którego to
    cytujesz.

    --
    Marek