  • Data: 2009-07-24 09:41:08
    Temat: Re: pełna klatka - co wybrac?
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Jul., 11:29, Olek <o...@u...eu> wrote:

    > jaka puszka, jakie szkła?
    > może masz problem z samą puszką i elektroniką AF? dziwna sprawa... Jak
    > zauważyłeś testowałem ostatnio Tokinę 116 - po korekcji celuje mi
    > bezbłędnie. Mam też Tamrona 17-50 2.8, któremu w 90% udaje się trafić z
    > ostrością w punkt (są czasami błędy ostrości , ale zwalam to raczej na
    > mój błąd np. ruch ciałem przy małej GO)...
    > Nie chce mi się wierzyć, że masz Lki które Ci nie trafiają w zakresie
    > pośrednim... coś nie teges...

    tokine masz z silnikiem elektormechanicznym
    tamrona masz z silnikiem elektromechanicznym.
    pisze o tym ze wg mojej obserwacji te z silnikiem elektoremch
    trafiaja lepiej od USM - ale to tylko obserwacja .
    za malo mam obiektywow by rzeczywiscie taka hipoteze robocza
    zaryzykowaqc , ale sklaniam sie ku takiej.