  • Data: 2011-01-06 13:20:25
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: news-gazeta <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gut pisze:
    > Potrzebuje porady grupowiczow, moze ktos to juz przerabial.
    >
    > Scenariusz:
    > 21:30 wracam z pracy zjebany jak koń po westernie, jadę przez wieś
    > 40-50kmph a przede mna samochod na 'obcych' blachach. wyprzedzam i po
    > zakonczeniu manewru po jakichs 100m przy predkosci strzelam 60-70 wpadam
    > na 'coś' co zdążyło mi tylko mignąć i nawet nie zdazylem zaczac hamowac
    > o omijaniu nie mówiąc.

    1) Twoja wina - "zjebany" oznacza spiacy? Nie widziales przeszzkody na
    drodze? To albo jedziesz albo spisz... Światla maja swoj zasieg i przy
    tej prekosci (jesli podajesz prawdziwa - 70km/h) mozna duzo zobaczyc i
    odpowiednio zareagowac

    2) Czego oczekujesz? Ze zarzadca drogi postawi co 10 metrow jednego
    emeryta ktorzy beda pilnowac zeby droga byla czysta? No wez wyluzuj...

    3) Twoj blad, Twoje zagapienie, nastepny raz bedziesz wiedzial ze nie
    jedzie sie autem w stanie "zjebany jak kon po westernie". Nie przesadzaj
    ze wlozysz 6 klockow w naprawe. Nie placz tylko zrob zawieszenie
    silnika, spojrzyj czemu i gdzie ucieka olej, napraw i nie placz.
    Jak Ci koledzy napisali - bedziesz sie sadzil? Osmieszysz sie tylko i po
    dwoch latach i straceniu kilu tysiecy zl na koszty z tym zwiazane
    stwierdzisz ze nie bylo warto

    Pozdrawiam - Darek.