  • Data: 2011-01-06 13:04:50
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zycze ci wp$#%#@$ sie do rowu na takiej bryle kiedys.

    nie zycz mu zle, jeszcze sie faktynie wpieprzy i bedziesz mial wyrzuty
    sumienia.
    pisze co jemu sie wydaje sluszne - nie kazdy musi uwazac ze ja mam racje i
    stawac w mojej obronie. tam gdzie 2 polakow tam 3 opinie. tak wiec jestem
    swiadom tego ze pare osob bedzie jeszcze probowac mnie nazywac oszustem,
    przypisywac mi probe wyludzenia z "ich" skladek OC itd.
    Dla mnie wazniejsze sa jednak posty osob ktore maja jakas wiedze i chca
    pomoc. Bardzo cenie tez te niepocieszajace i realistyczne do bólu posty,
    ktore mowia czego sie moge spodziewac. dzieki temu moge sie jakos przgotowac
    do tego,