  • Data: 2019-10-01 09:26:15
    Temat: Re: pcb
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 1 Oct 2019 08:31:48 +0200, JaNus napisał(a):

    > - a jakie z tego wnioski? Ach, no tak, najwyraźniej w tym zakresie masz
    > trudności z ich wyciąganiem. Tedy podpowiem:
    > - kościoły są budowane "z tacy", i gdyby wierni nie dawali, to by nie
    > było *za co* budować.
    > Ergo: wierni dają, czyli nowe kościoły są po prostu potrzebne.
    > Ja wiem, że ateistom to nie w smak, i że chętnie by położyli swe lepkie
    > ręce na majątku Kościoła. Stąd zaś wypływa ponownie wniosek: Kościół
    > ("K"!) jest potrzebny! Jako zapora przed zawłaszczeniem przez ateistów
    > rządu dusz.
    No, szczególnie Świątynię Opatrzności Bożej zbudowali z tacy. Skoro
    wierni dają, to kij im w ucho, ich strata. I nie sądź po sobie żeśmy
    ateiści pazerni na wasz majątek :) choć prawdą a bogiem lepiej by go
    było wydać na bezdomnych. Nawet wasz papież powiedział że jeśli zachodzi
    potrzeba, biednych należy wspomagać z majątku kościelnego. Nie słyszałem
    o takim przypadku żeby proboszcz sprzedał brykę żeby wspomóc pogorzelca
    :)

    > Po jednym ataku w Polsce na synagogę, larum w kraju, i za granicą. A
    > tymczasem aktów profanacji kościołów jest rocznie kilkadziesiąt, ale na
    > ten temat milczy to michnikowe GóWno, i wszelkie inne media, czy to
    > totalnej opozycji, czy też i reżimowe. No i ciekawe, czemuż i te
    > ostatnie nabrały w tej sprawie wody w usta?
    Bo synagoga jest jedna, pacanie a kościołów tysiące. Zatem zaatakowano
    100% synagog a kościołów znikomy odsetek. A poza tym istnieje coś
    takiego jak kontekst historyczny. I nieprawda jakoby media milczały w
    sprawie szkód wyrządzonych przez gówniarzy-sprajowców, z których każdy
    zresztą wywodzi się z katolickiej rodziny (może mają dosyć religii w
    szkole? :)) I trąbią w TV o tym całymi dniami jak się zdarzy.

    --
    Jacek
    I hate haters.