  • Data: 2019-09-30 16:09:22
    Temat: Re: pcb
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-30 o 14:39, Marek pisze:

    > Tak z głowy nie podam ale w jednym z wykładów dostępnym na YT dot. m.in. tego
    tematu  wymienia tam innych z branży, którzy współdzielą jego opinię.

    No tak. W sumie nie jest to takie dziwne, że się wycofują. Może uznali, że już nic z
    niej więcej
    ciekawego się nie dowiedzą. To jeszcze nie znaczy, że teoria strunowa to bubel.
    Ja chciałem tylko podkreślić, że jest to ogólnie solidna, poważana teoria. A nie
    religia jakichś zakręconych
    pseudonaukowców, tak jak ktoś tu sugerował.