  • Data: 2013-04-08 12:38:51
    Temat: Re: pc kamera a filmowanie w podczerwieni
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 18.03.2013 18:49, schrieb AlexY:
    > Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > [..]
    >
    > Tak, tylko może być konieczna zmiana rezystorów ograniczających prąd.

    > Czym głębsza podczerwień tym mniej ją widać, można jeszcze dać
    > odpowiednie szkiełko które wytnie resztki światła czerwonego.
    Praktycznie jest to trudne do zrobienia. Najlepiej dać doświetlenie na
    diodach 940 i 950nm. Nie GaAlAs tylko GaAs. GaAlAs ma wiązkę boczną w
    okolicach 830nm i ją bardzo dobrze widać. Najlepiej dać diody o różnych
    długościach fali, ale powyżej 900nm. Różne długości fali dają "kolory",
    oświetlając światłem monochromatycznym (diody LED ze strukturą laserową,
    są takowe na 900-980nm) ze spektralnie wąską wiązką dają obraz do dupy.

    Waldek