    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: passe partout - jak/czym mniej banalnie?
    Date: Mon, 7 Nov 2011 20:00:03 +0100

    On 2011-11-07 09:31:43 +0000, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Skoro jesteś takim autorytetem od tego co jest wiochą, a co aktem
    > twórczym, to ja bym chciał zobaczyś Twoje referencje - jakieś
    > publikacje naukowe o tematyce, listę wystaw itp. Bo trzeba być oprawdy
    > wybitnym znawcą, aby nie widząc utworu na oczy umieć go tak trafnie i
    > jednoznacznie sklasyfikować.

    Wiesz, akórat w przypadku "ramek" dla fotografii nie widziałem jeszcze
    takiej, która nie byłaby ... no właśnie.
    Jakoś nic co "tfurcy" wymyślili nie przyjęło się. Zobacz, Wiele
    obrazów, tych malowanych bez ozdobnych ram, jest jakby gołe - tu ramki,
    ramy itd. mają sens i spełniają swoją funkcję.
    Pokaż mi choć kilka tego typu przy fotografii, pokaż coś co wychodzi
    poza zwykłe passe partout.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam