  • 31. Data: 2014-11-09 21:45:20
    Temat: Re: parkowanie prostopadłe
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, November 9, 2014, 9:23:01 PM, you wrote:

    > A potem jak się ktoś wkurwi i mu gwoździem przejdzie po drzwiach, to
    > pierwszy będzie się darł że tak nie wolno;)

    Dlaczego ktoś miałby robić coś tak głupiego?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2014-11-09 22:03:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Mojego sąsiada z dołu nie obchodzi, czy parkuję przodem czy tyłem.

    Może od tej strony ma tylko kibel :)

  • 33. Data: 2014-11-09 22:10:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.11.2014 16:39, PiteR pisze:

    > dlaczego? Jego jest dom jednorodzinny, ściana i metr trawnika. Za
    > krawężnikiem jest parking wspolnoty.
    parking na parę aut musi być ileśtam metrów od okien, chyba 3, a na
    więcej niż 7 aut jeszcze dalej. nie podam podstawy prawnej, ale jak im
    będziesz robił na złość, to nikt nie będzie parkował. nie warto.

    > sram na to co mieszkańcy wolą. Interesuje mnie co mówi prawo.
    to nie o prawo chodzi. jeśli amerykanin, niemiec czy też inny kierowca z
    cywilizowanego świata chce zaparkować, szuka właściciela i prosi o
    pozwolenie. Jeśli polak chce zaparkować, patrzy czy niema kolców,
    słupków i ryje się autem. Tak zostaliśmy wychowani

    ToMasz

  • 34. Data: 2014-11-09 22:13:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-09 21:45, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dlaczego ktoś miałby robić coś tak głupiego?

    Bo jak ktoś ma w dupie, żeby nie smrodzić komuś w okno, to ten ktoś komu
    smrodzisz może mieć potem w dupie, ze chcesz mieć ładną blacharkę.

    Shrek.

  • 35. Data: 2014-11-09 22:18:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, November 9, 2014, 10:13:44 PM, you wrote:

    > Bo jak ktoś ma w dupie, żeby nie smrodzić komuś w okno, to ten ktoś komu
    > smrodzisz może mieć potem w dupie, ze chcesz mieć ładną blacharkę.

    Ale ja nie parkuję przy kimś, kto mieszka w piwnicy i ma obyczaj
    rysowania samochodów gwoździami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2014-11-10 13:15:03
    Od: tá´Ź

    ToMasz wrote:

> [...]
    > pozwolenie. Jeśli polak chce zaparkować, patrzy czy niema kolców,
    > słupków i ryje się autem. Tak zostaliśmy wychowani

    Właściciela czego? Jak ktoś jest naprawdę właścicielem i ma naprawdę
    wyłączne prawo do miejsca, to sobie może postawić np. słupek i zwykle to
    robi. Problem w tym, ze u nas jest mnóstwo "właścicieli", którzy uzurpują
    sobie prawo do miejsc parkingowych w ich okolicy (a czasem do jakiegoś
    konkretnego), chociaż wcale takiego prawa nie mają. Sytuacja w której
    konkretna osoba ma wyłączne prawo do jakiegoś konkretnego miejsca w
    przestrzeni publicznej jest niezwykle rzadka.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 37. Data: 2014-11-10 13:55:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    tᴏ wrote:

    > Właściciela czego?

    terenu. I ten właściciel może te miejsca przydzielić.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2014-11-11 22:11:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Nov 2014 15:52:21 +0100, PiteR napisał(a):
    > Czy znak "parkować przodem do budynku" jest legalny czy to wymysł
    > pana Zdziśka właściciela budynku, który sobie zamówił taki napis
    > u pana Mietka i postawił.

    Jaki znak - tablica informacyjna ?

    Tak czy inaczej - wlasciciel terenu ma prawo go oznakowac.

    Natomiast kojarze ze jest przepis zabraniajacy parkowania tylem do
    budynku. Kiedys odszukalem, ale juz nie pamietam gdzie ... potem nie
    potrafilem, i nie wiem - zle szukalem, czy uchylili ...

    http://wiadomosci.wpr24.pl/policja_daje_przyklad;565
    6.html

    P.S. Jak sie parkuje tylem, to mozna nie zauwazyc.

    J.

  • 39. Data: 2014-11-12 02:27:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Natomiast kojarze ze jest przepis zabraniajacy parkowania tylem do
    > budynku.

    Dobra znalazłem. Pies mu morde lizał.

    Znak D-18 plus tabliczka T-30f. Jeśli takie coś stoi to tabliczki wbite
    dodatkowo i pisane słownie "parkować przodem do budynku" (bez D-18) to
    powtórzenia.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Znak_T-30f.svg

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tabliczki_do_znaków_dro
    gowych

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 40. Data: 2014-11-12 09:46:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, November 11, 2014, 10:11:09 PM, you wrote:

    > Jaki znak - tablica informacyjna ?
    > Tak czy inaczej - wlasciciel terenu ma prawo go oznakowac.

    Jasne. I żadnych możliwości egzekwowania.

    > Natomiast kojarze ze jest przepis zabraniajacy parkowania tylem do
    > budynku. Kiedys odszukalem, ale juz nie pamietam gdzie ... potem nie
    > potrafilem, i nie wiem - zle szukalem, czy uchylili ...

    Nigdy nie było.

    > http://wiadomosci.wpr24.pl/policja_daje_przyklad;565
    6.html
    > P.S. Jak sie parkuje tylem, to mozna nie zauwazyc.

    Nawet parkując przodem można nie zauważyć - to nie znak drogowy a
    reklam nie czytam.

    --
    Best regards,
    RoMan