  • 11. Data: 2014-11-09 16:49:55
    Temat: Re: parkowanie prostopadłe
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > niby dlaczego tak sądzisz? :)

    bo wspólnota podejmuje decyzje większością głosów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-11-09 17:05:31
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-11-09 16:33, PiteR wrote:

    > no dobra ale najważniejsze dla mnie bo mam zamiar zrobić lub nie dym
    >
    > czy tekst na tabliczce może być dowolny np "parkować przodem/tyłem, nie
    > dotyczy kulawego Edka i kaczora Donalda"
    >
    > Bo ch nasyła straż wiejską na tych co parkują tyłem.

    Jak by nie bylo to rozumiem tych ludzi, ze nie chca smrodu rozgrzewanych
    (zwlaszcza zima) albo chlodzonych silnikow wachac. I niech nie pitola
    ci, ktorzy mowia, ze to nie ma znaczenia jak stoi pojazd. Bo ma
    znaczenie - raz, ze blizej o te 4 metry wydech a dwa ze rozne sa
    samochody - jeden kopci bardziej w dol a drugi wali na dwa metry do tylu
    jeszcze i robi zaslone dymna.

    No i w ogole to gdzie jest problem - brak umiejetnosci zeby zaparkowac
    przodem. Po prostu tego nie rozumiem. Czy to dzialanie na zlosc - nie
    bede parkowac przodem i juz. Moze po prostu nalezy postarac sie
    zrozumiec drugiego czlowieka i parkowac przodem.

    --
    mk4

  • 13. Data: 2014-11-09 17:25:01
    Od: tá´Ź

    PiteR wrote:

    > sram na to co mieszkańcy wolą. Interesuje mnie co mówi prawo.

    Prawo mówi, żebyś nie parkował tyłem do budynku. Chyba, że ostatnio coś
    się zmieniło.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2014-11-09 17:30:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** mk4 pisze tak:

    > Jak by nie bylo to rozumiem tych ludzi, ze nie chca smrodu
    > rozgrzewanych (zwlaszcza zima) albo chlodzonych silnikow wachac.

    Wiesz a ja nie chce wąchać tego co ludzie na obiad gotują bo jak się
    idzie po klatce to można się porzygać takie smrody tłuszczu czuć a żyję
    z ludzmi zaciskam nos i nic nie mówie.

> [...]
    > na zlosc - nie bede parkowac przodem i juz. Moze po prostu nalezy
    > postarac sie zrozumiec drugiego czlowieka i parkowac przodem.

    Po pierwsze primo to naprawdę jest trudno długim samochodem wjechać
    przodem kiedy już stoją inne samochody.

    Ale głównie chodzi o to że to kawał ch co się rozpycha na terenie i
    podkupuje ziemię. A mnie chodzi tylko o to czy to jest znak legalny czy
    "kupiony po znajomości" nagięty do widzimisie wielkiego panicza, który
    zamiast sobie wybudować zamek w plenerze rozpycha się w mieście
    zabierając maluczkim parkingi.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 15. Data: 2014-11-09 17:52:17
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    PiteR wrote:

    > Ale głównie chodzi o to że to kawał ch co się rozpycha na terenie i
    > podkupuje ziemię. A mnie chodzi tylko o to czy to jest znak legalny czy

    Podkupuje, czyli nie płaci za nią?

    > "kupiony po znajomości" nagięty do widzimisie wielkiego panicza, który
    > zamiast sobie wybudować zamek w plenerze rozpycha się w mieście
    > zabierając maluczkim parkingi.

    No to mu nie sprzedawajcie tej ziemi, po co sprzedajecie - pieniądze
    bierzecie, a potem chcecie, żeby na ziemi za którą zapłacił było po waszemu?

  • 16. Data: 2014-11-09 17:57:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Poldek pisze tak:

    > No to mu nie sprzedawajcie tej ziemi, po co sprzedajecie -
    > pieniądze bierzecie, a potem chcecie, żeby na ziemi za którą
    > zapłacił było po waszemu?

    Słuchaj ja tam nie mieszkam. Mam z tym tylko taki związek, że nie mam
    gdzie zaparkować raz na pół roku bo jest walka o miejsca.

    Na szczęście moja spółdzielnia nie jest tak głupia żeby ziemię
    sprzedawać.

  • 17. Data: 2014-11-09 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > bo wspólnota podejmuje decyzje większością głosów

    ROTFL
    A nie jej przedstawiciele?

    Zreszta - jak większościa to i tak nie musiał sie podpisac - z definicji...

  • 18. Data: 2014-11-09 18:00:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-09 17:57, PiteR pisze:

> [...]
    > gdzie zaparkować raz na pół roku bo jest walka o miejsca.
    >
    > Na szczęście moja spółdzielnia nie jest tak głupia żeby ziemię

    No to czego się pieniaczysz na cudzym terenie?

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2014-11-09 18:08:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Liwiusz pisze tak:

    > No to czego się pieniaczysz na cudzym terenie?

    Nie wiem jak wy (pewnie w Polsce A twardo się gra) ale nie zwykłem
    stawiać auta na pobliskim Tesco i zaginać z buta do bloków.

  • 20. Data: 2014-11-09 18:10:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > Nie wiem jak wy (pewnie w Polsce A twardo się gra) ale nie zwykłem
    > stawiać auta na pobliskim Tesco i zaginać z buta do bloków.

    bo się jaśnie panu nalezy miejsce parkingowe gdziekolwiek pojedzie?